استاندار کرمانشاه گفت : بازرسان ویژه‌ای برای رصد عملکرد شهرداران در ایام نوروز به تمام شهرها اعزام می کنیم و شهرداران برتر را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست با شهرداران استان، با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و سفرهای نوروزی، گفت : مسافران نوروزی و گردشگران با دقت نحوه مدیریت شهرهای مقصد گردشگری را رصد می کنند، لذا باید شهرهای استان را به بهترین شکل برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده کرد.

وی با بیان اینکه امروزه گردشگری وارد سبد هزینه خانواده ها شده، گفت : هنر مدیران ذیربط است که بتوانند گردشگری را در حوزه کاری خود تقویت کنند.

بازوند افزود: جاذبه های گردشگری از معدود مواردی است که کاملا تسلیم و تابع تجارت دیجیتال نشده، چرا که نیاز به حضور میدانی گردشگران دارد و به همین دلیل باید روی آن سرمایه گذاری کرد.

وی از شهرداران خواست در ایام نوروز برنامه ها و تدابیری برای سرگرمی کودکان هم داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه عملکرد شهرداران بعنوان مدیران شهر زیر ذره بین مردم است، کار شهرداران کار آسانی نیست و علاوه بر عمران و آبادانی، در امور اجتماعی و فرهنگی شهر نیز مسئولیت دارند.

بازوند با بیان اینکه شهردار موفق شهرداری ریسک پذیر است، گفت: شهرداران باید اثر ماندگار و بارزی از خود به جا بگذارند.

وی افزود: شهرداران باید بگونه ای برنامه ریزی کنند که سرانه درآمدی مردم را افزایش دهند که از بهترین راهکارهای این مهم در استان ما جذب سرمایه‌گذار و پرداختن به رونق گردشگری است.

وی همچنین باب یان اینکه درآمدهای حاصل از کمیسیون ماده 100 درآمدی ثابت نیست، افزود: شهرداران باید به دنبال تحصیل درآمد پایدار برای شهرداریها باشند تا بتوانند بر مبنای آن برای مسائل و امور شهر، برنامه ریزی کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین با تاکید بر لزوم جذب کامل اعتبارات، گفت: شهرداران هرچه سریعتر اعتبارات اختصاص یافته را جذب کنند. اگر اعتباری از شهرداریها برگشت بخورد، مسئولیت مستقیم آن با شهردار است .

 

 

انتهای پیام/د

مسافران نوروزی و گردشگران با دقت نحوه مدیریت شهرهای مقصد گردشگری را رصد می کنند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.