نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت : نرخ اسکان در واحد‌های اقامتی استان برای نوروز تغییر نمی‌کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس گل عنبر نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه از آمادگی واحد‌های اقامتی استان کرمانشاه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت : طبق روال هرساله واحد‌های اقامتی و مهمان پذیر‌ها در آستانه نوروز به تمیز کردن مکان، تعویض البسه و آماده سازی‌های لازم برای پذیرش مسافران نوروزی اقدام می‌کنند.

به گفته گل عنبر، همچنین اتحادیه هتلداران در تمام جلسات کارگروه گردشگری و ستاد خدمات سفر حضور می‌یابند و طرح‌هایی را تصویب می‌کنند.

وی افزود: همچنین با همکاری گشت‌هایی از میراث فرهنگی، مرکز بهداشت و اداره اماکن بر واحد‌های اقامتی نظارت‌های مستمر به عمل می‌آید.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه با تاکید بر اینکه نوروز امسال نرخ اسکان در هتل‌ها و واحد‌های اقامتی تغییر نخواهد کرد، گفت: در حال حاضر ۲۸ هتل و مهمان پذیر شامل ۱۶مهمان پذیر و ۱۲ هتل و هتل آپارتمان در سطح استان کرمانشاه فعال است.

گل‌عنبر گفت: هتلی در بلوار طاقبستان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است افزون بر این استاندار از ساخت هتلی پنج ستاره در منطقه سراب قنبر کرمانشاه خبر داده است.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش هزینه سفر‌های خارجی باید به طور جدی درصدد رونق گردشگری و دگرگونی اقتصاد استان برآییم.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه افزود: «کرمانشاه ۲۰۲۰» رویداد بزرگی در گردشگری استان کرمانشاه است که مسئولان هم درصدد فراهم آوری مقدمات هستند.

گل‌عنبر تصریح کرد: به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران نوروزی درصدد تعیین صلاحیت شماری از خانه‌های مسافر در منطقه طاقبستان هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به صنعت گردشگری بیان کرد: درصدد فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در استان کرمانشاه هستیم.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه همچنین خواستار ساماندهی دست فروشان محدوده خیابان امیرآباد شرقی و میدان آزادی توسط نیرو‌های انتظامی و قضایی شد و گفت: وجود این افراد سبب کسادی بازار واحد‌های اقامتی مربوطه می‌شود بنابراین باید اقدامی جدی برای جذب گردشگران در این واحد‌ها انجام شود .

 

 

انتهای پیام/د

واحد‌های اقامتی و مهمان پذیر‌ها در آستانه نوروز آماده سازی‌ می شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.