مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران گفت: با اتصال ۸۳۲ دستگاه اجرایی مازندران به شبکه دولت ۲ میلیارد ریال صرفه جویی شد.

  به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوذر قربانی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران با بیان اینکه اتصال این تعداد دستگاه اجرایی به شبکه دولت ۲ میلیارد ریالی صرفه جویی داشته است، گفت: راه‌اندازی ویدئو‌ کنفرانس در ۲۲ فرمانداری مازندران را شاهد هستیم. ‎

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری، تسهیل‌گری و نظارت عالی از وظایف واحد‌های استانداری بر طبق قوانین، اسناد بالادستی و دستورالعمل‌های مختلف است، گفت: در موضوع انتخابات الکترونیکی و در انتخابات شورای پنجم شهر نیز در ۸ شهر به صورت تمام مکانیزه اجرایی شد.

قربانی گفت: از ۲۵ فرآیند انتخابات، غیر از اخذ و شمارش که به صورت دستی انجام می‌شود، بقیه فرآیندها، الکترونیکی است.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران افزود: راه‌اندازی ویدئو‌ کنفرانس در سال‌های اخیر در دستور کار بود که با پیگیری استاندار و تجهیز سیستم فیبر نوری و زیر‌ساخت‌های دیگر، سامانه ویدئو کنفرانس در ۲۲ فرمانداری راه‌اندازی شد.

وی از برنامه استانداری برای دریافت ایده‌ها، نظرات و طرح‌های مردم از طریق واحد فناوری اطلاعات و شبکه دولت خبر داد و گفت: اقشار مختلف مردم با ثبت نام در سامانه نظام مدیریت مشارکتی توسعه استان به آدرس http://namta.ir می‌توانند ایده‌ها و نظرات خود را ثبت کنند که در کمیته استانی بررسی و در صورت تصویب با کمک ایده‌پرداز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اتصال ۳۰ دهیاری شهرستان نور به شبکه دولت  به‌ صورت نمادین اجرایی شد، افزود: اتصال دهیاری‌های بخش‌های مرکزی شهرستان‌های مازندران در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ م

اتصال ۸۳۲ دستگاه‌های اجرایی مازندران به شبکه دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.