مدیرکل تحول اداری استانداری مازندران گفت: آموزش و پرورش، نقش مهمی در ا. رتقاء فرهنگ حفظ و نگهداری درخت و منابع طبیعی ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسمی مدیرکل تحول اداری استانداری مازندران در آیین کاشت نهال در بابلسر به نقش دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در طرح کاشت نهال در استان خبر داد و گفت: مازندران از ظرفیت بسیار بالایی در محیط زیست برخوردار است و می‌طلبد که در ۶ ماهه دوم سال، طرح ملی کاشت نهال و درخت در دستور کار شهرستان‌ها قرار گیرد.

وی، به شعار طرح کاشت نهال به عنوان میراث ماندگار اشاره کرد و افزود: این طرح با شعار شهر پاک و به دور از زباله با تاکید استاندار مازندران به صورت همزمان از امروز در دستور کار شهر‌های استان قرار گرفته است و امید آن داریم تا با حفظ و نگهداری درخت، شاهد سرسبزی و زیبایی بیش از پیش مازندران در سطح کشور باشیم.

مدیرکل تحول اداری استانداری مازندران به ظرفیت بالای بابلسر در منطقه اشاره داشت و گفت: این شهر از قابلیت بالای درک صنعت گردشگری برخوردار است و می‌طلبد با مشارکت تمامی بخش‌ها شاهد رشد و شکوفایی شهر در سطح استان باشیم

قاسمی به نقش آموزش و پرورش در کاشت نهال توسط دانش آموزان اشاره کرد و افزود: فرهنگ درختکاری باید از سنین پایین در مدارس آموزش داده شود تا منابع طبیعی با کمک نسل آینده کشور حفظ شود.

انتهای پیام/ م

ارتقاء فرهنگ حفظ و نگهداری درخت و منابع طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار