تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با السد قطر، یک هفته استراحت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، برنامه هفته بیست و یکم لیگ برتر برای ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن تغییر کرد و تقابل آن‌ها با حریفانشان،  ششم و هفتم فروردین ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

برنامه شاگردان برانکو این بود که آن‌ها پس از دیدار با پاختاکور و اتوبوس راهی قائمشهر شوند تا با نساجی دیدار کنند، اما طبق اعلام فتاحی، دیدار با شاگردان مجید جلالی لغو شد تا سرخپوشان برای تقابل با السد قطر یک هفته استراحت کنند.  

پرسپولیسی‌ها در چارچوب نخستین دیدار رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، سه شنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌روند و در صدد پیروزی مقابل نماینده ازبکستان است تا کار خود را در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن با قدرت آغاز کند.

سرخپوشان که فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی آسیا رسیدند، در نخستین دیدار بدون محروم مقابل پاختاکور ازبکستان حاضر می‌شوند و تلاش می‌کنند سه امتیاز نخست خانگی را کسب کنند. به دلیل پایان لیگ ازبکستان، پاختاکور پس از پیروزی مقابل النصر امارات در چارچوب مرحله پلی آف تا ۱۴ اسفند، دو هفته استراحت می‌کند تا با آمادگی کامل رو در روی شاگردان برانکو قرار بگیرد.

سرخپوشان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان، السد قطر و پاختاکور ازبکستان همگروه است و همچنین برنامه بازی‌های این تیم به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۴ اسفند

پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان

سه شنبه ۲۱ اسفند

السد قطر - پرسپولیس ایران

سه شنبه ۲۰ فروردین

پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان

دوشنبه ۲ اردیبهشت

الاهلی عربستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت

پاختاکور ازبکستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت

پرسپولیس ایران - السد قطر


بیشتر بخوانید: 

برانکو: هواداران یار دوازدهم من هستند/ متاسفم که نیمکت ما به سمت داور بازی نرفت

عرب: درباره مسائل داوری اظهار نظر نمی‌کنم/ بازیکنان پرسپولیس دغدغه مالی ندارند

علیپور به کی‌روش رسید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار