تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب نخستین دیدار رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، پرسپولیس ایران، سه شنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود و در صدد پیروزی مقابل نماینده ازبکستان است تا کار خود را در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن با قدرت آغاز کند.

سرخپوشان که فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی آسیا رسیدند، در نخستین دیدار بدون محروم مقابل پاختاکور ازبکستان حاضر می‌شوند و تلاش می‌کنند سه امتیاز نخست خانگی را کسب کنند. به دلیل پایان لیگ ازبکستان، پاختاکور پس از پیروزی مقابل النصر امارات در چارچوب مرحله پلی آف تا ۱۴ اسفند، دو هفته استراحت می‌کند تا با آمادگی کامل رو در روی شاگردان برانکو قرار بگیرد.

درباره پاختاکور باید بدانید که هدایت این تیم برعهده شوتا آرولادزه گرجستانی است که سابقه مربیگری در لیگ ترکیه را دارد. این تیم در لیگ قهرمانی ازبکستان با ۳۷ امتیاز از ۲۰ بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و در گروه D. لیگ قهرمانان باید به مصاف حریفان قدرتمندی برود.

از ستاره‌های پاختاکور ازبکستان می‌توان به جلالدین ماشاریپوف، دراگان سران، ایگور کریمتس، بیگمائوف و مارکو سیمیچ اشاره کرد، اما خطرناک‌ترین آن‌ها مارات بیکمائف ۳۳ ساله است. او در سال ۱۹۸۶ در تاشکند به دنیا آمده  و سابقه بازی در لیگ روسیه را دارد.  بیکمائف پس از حضور در سرزمین تزار‌ها (لقب روسیه) نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما پس از حضور دوباره به لیگ ازبکستان عملکرد عالی در لوکوموتیو تاشکند داشت و پس از ۴ سال در سال ۲۰۱۹ به پاختاکور پیوست.

او در ۲ بازی قبلی که برای تیمش در پلی آف آسیا به میدان رفته دو گل زده و مهاجم خطرناکی به نظر می‌رسد که توسط ماشاریپوف و دراگان سران صربستانی تغذیه می‌شود.

پاختاکور افتخارات زیادی در لیگ ازبکستان دارد، اما در آسیا حریف قدرتمندی نبوده و به نظر می‌رسد آسانترین تیم گروه چهارم مسابقات باشد.

این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، قیمت بلیت‌های طبقه دوم ۵ هزار تومان است تا هواداران از این بازی استقبال کنند.  


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس بدون محروم در آسیا/ کامیابی نیا و مصلح به پاختاکور می‌رسند

برانکو: هواداران یار دوازدهم من هستند/ متاسفم که نیمکت ما به سمت داور بازی نرفت

عرب: درباره مسائل داوری اظهار نظر نمی‌کنم/ بازیکنان پرسپولیس دغدغه مالی ندارند

علیپور به کی‌روش رسید


انتهای پیام/

پرسپولیس به مصاف پاختاکور می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار