مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: خدا را شکر استقلال با برنامه بازیکن جذب کرد، اتفاق رخ داده برای مجیدی را پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در حاشیه مراسم افتتاحیه آکادمی استقلال اظهار کرد: این ورزشگاه بازسازی و ترمیم شد و در اختیار تیم های پایه قرار گرفته است و امیدوارم روزی استقلال از مهره های خود در زمین استفاده کند.

او درباره جذب بازیکنان خارجی جدید تیم و گلزنی آنها بیان کرد: خدا را شکر استقلال با برنامه نسبت به جذب بازیکن اقدام کرد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

فتحی درباره اتفاقی که برای فرهاد مجیدی و علی خطیر رخ داده گفت: حتما اتفاق رخ داده برای مجیدی را پیگیری می کنیم و درباره خطیر هم از ۲ روز گذشته پیگیر بودیم و امیدواریم با آن ها بر خورد شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره اتفاق رخ داده از سوی منشا بیان کرد:گزارش منشا به دستم برسد این موضوع را دنبال می کنم ، متاسفانه کار بدی روی منشا انجام شده و جدا از آن موهای این بازیکن را هم کشیدند اما باز هم پرونده را مرور کنم در خدمت منشا هستم.

فتحی درباره برگزاری دربی افزود: برنامه سازمان لیگ این است که دربی برگزار شود، بالاخره برای فوتبال کشورمان است و همه باشگاه ها درگیر هستند و ما همه همانند دیگر تیم ها هستیم .باید تحمل کنیم تا استقلال از این مرحله عبور کند.

فتحی درباره مدارس فوتبال گفت: مدارس فوتبال اگر بر پایه درست پیش برود می تواند همانند کشورهای دیگر مفید باشد و همه چهره ها از این مداری فوتبال شناخته شدند و امیدواریم این اتفاق برای ایران هم رخ دهد و در بحث نظارتی هم باید مسئولان ورود کنند.

وی افزود :امیدواریم تیم های پایه را در ورزشگاه امام رضا دایر کنیم و بتوانیم موفق باشیم و آرزوم این است که چه در استقلال باشم یا نباشم ثمره خودمان را در این تیم ببینم. از قدیم یاد دارم بازیکنانی همچون حسن روشن ،رضا رحبی ،حاجیلو ،جباری ،حیدری و خیلی دیگر از بازیکنان از آکادمی استقلال هستند و امیدوارم روزی را نظاره گر باشیم که از ۱۱ بازیکن قرار گرفته روی نیمکت ۸ بازیکن برای آمادگی باشگاه باشد

مدیرعامل استقلال بیان کرد: به هواداران بابت نتایج کسب شده تبریک می گویم و درباره کاهش هزینه ها در باشگاه در هیات مدیره مصوبه ای نداشتیم اما با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و باشگاه استقلال از رو اولی که به باشگاه آمدم بحث کاهش هزینه ها را داشتیم و تیم با حداکثر امکانات و با حداقل نیرو ها باید عازم سفر شود. از نتایج تیم رضایت دارم و امیدوارم روزی برسد که هم از گروه خودمان در آسیا صعود کنیم و هم قهرمان لیگ برتر شویم.

فتحی درباره وضعیت سوپر جام گفت: ۲۴  اسفند جلسه ای درباره سوپر جام در سوییس برگزار می شود که به همراه خطیر به این کشور می روم و امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم

او ادامه داد: خطیر وضعیت خوبی دارد و حالش بهتر است و پیگیر مراجع قضایی هستیم تا حرکات زشت از فوتبال دور شود.  من متاسفانه در صحنه نبودم اما صحبت های خطیر درست است و بر فرض محال صحبت های حقیقی هم درست باشد قرار نیست هر فردی به صورت دیگری حمله کند و مثل این خواهد بود که داور سوت اشتباه بزند و بازیکن به او حمله کند ؟کار حقیقی قابل توجیه نیست و از طریق مرتجع قضایی پیگیر هستیم و همه متوجه می شوند چه فردی مقصر است

او‌درباره کاشتن نهالی به نام مرحوم ناصر حجازی گفت:کار بزرگ و پسندیده‌ای بود که به کمک حق‌شناس این اتفاق افتاد و درختی به یاد مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال در این کمپ نهاده شد. بزرگان دیگری مثل مرحوم پورحیدری و مظلومی در یاد و خاطره باشگاه و هواداران استقلال هستند که ایمدواریم و یاد و خاطره آن‌ها زنده نگه داشته شود.

فتحی بیان کرد: خوب نیست بحث خطیر و حقیقی به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس کشیده شود اما معاون باشگاه در حال ماموریت بوده است و این مساله را از طریق باشگاه استقلال دنبال می‌کنیم و موضوع منتسب به باشگاه پرسپولیس نیست .از طریق فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی پیگیری می کنیم.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات فتحی در مراسم افتتاحیه آکادمی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار