معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از تعطیلی اجرای تمامی طرح‌های عمرانی این استان در آستانه نوروز ۹۸ خبر داد.

تعطیلی طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری در آستانه نوروز ۹۸به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد خدمات سفر‌های نوروزی گفت: تمامی طرح‌های عمرانی این استان در آستانه نوروز ۹۸ تعطیل می‌شود.

وی افزود: این تعطیلی بمنظور افزایش خدمات رسانی به مسافران داخلی و خارجی ورودی به استان، از ۲۰ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی خواهد بود.

نظری، از دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر‌های نوروزی چهارمحال و بختیاری خواست؛ برای برگزاری برنامه اسنقبال از بهار در آخرین آدینه امسال برنامه ریزی کنند.

وی گفت: در این برنامه، تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های چهارمحال و بختیاری و نقاط ورودی شهر‌ها در روز جمعه ۲۴ اسفند جاری پاکسازی، مناسب سازی و ساماندهی خواهد شد.

نظری ادامه داد: تمامی فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری موظفند تا برنامه‌های فرهنگی، هنری و آئینی برای استقبال از مسافران داخلی و خارجی ورودی به استان در نوروز، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر‌های نوروزی برنامه ریزی و همکاری برای برپایی نوروزگاه‌ها و کمپ‌های گردشگری را در دستور کار قرار دهند.

نظری اظهار داشت: نظارت و رعایت بهداشت، کنترل قیمت و عرضه به موقع محصولات و کالا‌های اساسی مردم مورد توجه اعضای ستاد خدمات سفر‌های نوروزی باشد.

وی همچنین گفت: تمامی اصناف به ویژه نانوایی‌ها و تأمین کنندگان کالا‌های اساسی مردم باید در تعطیلات نوروزی ۹۸ شیفت بندی شوند و کشیک‌های خود را به فرمانداری شهرستان مربوطه اعلام کنند.

انتهای پیام/ش

نشست ستاد خدمات سفر‌های نوروزی

برچسب ها: نوروز 98 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار