مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:تلاش ما در شرایط فعلی کشور تداوم فعالیت کارخانه‌ها است.

تلاش دولت در راستای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد سنجری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی شامگاه پنجشنبه در بازدید از یکی از کارخانه‌های قطعه سازی خراسان رضوی گفت: تثبیت و حفظ اشتغال موجود و بستر سازی به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی جدید راهبرد اصلی اداره کل کار است و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا موانع موجود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: باید متناسب با زمان فکر کنیم و تصمیم بگیریم وتمام توان و تلاش خود را برای حفظ کار بکار گیریم. درشرایط سخت تولید باید بتوانیم از سرمایه‌های شرکت‌ها و کارگران آن‌ها دفاع کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی ما بدنبال حفظ و پایداری کار هستیم ما به کار و تلاشی که شما در جهت خدمت به جامعه کار و کارگری انجام می‌دهید ایمان داریم.

سنجری افزود: تلاش دولت در راستای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی است که در این مسیر ما هم در راستای صیانت از نیروی کار، حفظ اشتغال موجود و حفظ آرامش در محیط‌های تولیدی تمام تلاش خود را به کار گرفته و به عنوان مشاور در کنار جامعه کارگری و کارفرمایی هستیم.

وی تصریح کرد: صنایع قطعه سازی و خودرو سازی اشتغال فراوانی و کمترین تعدیل نیروی انسانی را دارند. نگاه خودرو ساز ما در شرایط تحریم حفظ سرمایه‌های انسانی بود و این بزرگترین خدمت به نظام و دولت است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نگاه خودرو ساز ما در شرایط تحریم حفظ سرمایه‌های انسانی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.