بزرگترین رویداد قرآنی کشور امروز در استان زنجان هم زمان با سایر استان‌های برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی ناظرآزمون این دوره از مسابقات سازمان اوقاف کشور  در گفتگو با   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به این که در کل کشور حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر  آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کرده اند گفت: هدف از برگزاری  این آزمون شناسایی استعداد‌ها، اشنایی بیشتر با مفاهیم قرانی و محک زدن توانایی شرکت کنندگان است.

وی افزود : مرحله شفاهی این مسابقات نیز  از 14 اسفند ماه تا 16 همین ماه برگزار خواهد شد .

خانم کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان نیز در گفتگو با   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  با بیان این که در این رقابت فرهنگی حدود ۴۳ هزار قرآن آموز استان در رده‌های سنی مختلف حضور دارند گفت:: مراسم اختتامیه این مسابقات در بهار سال ۹۸ با معرفی نفرات برتر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز  در گفتگو با   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از برگزاری نام نویسی مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و گفت:: ثبت نام از علاقه‌مندان از ۱۰ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۰ فروردین سال آینده ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دور از مسابقات علاوه بر مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود می‌توانند از طریق آدرس http://quraniran.ir/Competitions/register.aspx مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، قرائت، ترتیل، معارف قرآن و عترت برگزار می‌شود.


انتهای پیام /ک


نام نویسی مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه زنجان همچنان ادامه دارد

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.