رئیس کارگروه روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان بر لزوم راه‌اندازی میز خدمت در سطح روستا‌های استان طی ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد.

لزوم راه‌اندازی میز خدمت در سطح روستا‌های استان طی ایام‌الله دهه فجربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی، رئیس کارگروه روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان و مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در دومین جلسه کارگروه روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۱۷ عنوان برنامه ابلاغی طی ایام الله دهه مبارک فجر در مناطق روستایی و عشایری استان خبر داد و بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها در این ایام تاکید کرد.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است برنامه‌های متنوعی که طی ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح استان زنجان برگزار می‌شود مردم‌محور بوده و با حضور و مشارکت پررنگ اقشار مختلف مردم به اجرا گذاشته شود.

حجت‌الاسلام حسینی دیدار با خانواده‌های معظم ۳ هزار شهید انقلاب اسلامی استان زنجان، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف را از جمله برنامه‌های کارگروه روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی استان برشمرد و بر لزوم راه‌اندازی میز خدمت در سطح روستا‌های استان طی ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد.

مهدی قهرمانی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این جلسه عنوان کرد: امسال برنامه‌های کارگروه روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی استان با پنج محور اصلی برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌های فنی و زیربنایی، برنامه‌های حمایتی، برنامه‌های تبیینی و آئینی و اطلاع‌رسانی و مستندسازی به اجرا گذاشته می‌شود.

وی بیان داشت: راه‌اندازی میز خدمت طی ایام الله دهه فجر در سطح روستا‌های استان زنجان به عنوان یک ابتکار در اولویت باشد تا مردم از این طریق مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگان هر کدام از دستگاه‌های اجرایی استان با ارایه گزارشی، برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح خود در ایام الله دهه مبارک فجر را تشریح کردند.

انتهای پیام/ن
 

 

برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه های ابلاغی طی ایام الله دهه مبارک فجر در مناطق روستایی و عشایری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.