جرارد پیکه مدافع ملی پوش بارسلونا از رسانه‌ها خواست به جای پرداختن به موضوع سیستم کمک داور ویدویی به زندانیان سیاسی این کشور توجه داشته باشند.

حمایت پیکه از زندانیان سیاسی اسپانیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال ماردید شب گذشته در دیدار برگشت رقابت‌های جام حذفی اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود آبی و اناری پوشان به پایان رسید.

در پایان بازی جرارد پیکه مدافع بارسلونا که همیشه حامی استقلال ایالت کاتالونیا است ترجیح داد پیش از صحبت درباره بازی در حمایت از زندانیان سیاسی کشورش صحبت کند.

او گفت: اگر تلویزیون اسپانیا به جای صحبت کردن در مورد VAR، زمان بیشتری را صرف پخش محاکمه زندانیان سیاسی می‌کرد که فوق العاده ناعادلانه است، بنابراین مردم اسپانیا کمی بیشتر می‌توانستند آنچه که در حال وقوع است را ببیند.

پیکه که تیمش شنبه شب و این بار در لالیگا بار دیگر مهمان رئال مادرید خواهد بود درباره این بازی گفت: بازی پیچیده‌ای است. اگر آن‌ها پیروز شوند اختلاف امتیاز ما کاهش خواهد یافت. ما با انگیزه کامل به مادرید می‌رویم. ما موفق شده ایم بسیاری از بازی‌ها در اینجا ببریم و با گل‌های زیاد به پیروزی برسیم.

او تصریح کرد: ما سعی خواهیم کرد که در فینال به پیروزی برسیم، اما تمرکز ما روی بازی روز شنبه است. در چند سال گذشته ما در فینال‌های بسیاری بوده ایم و پیروز شده ایم. انتظار داریم این بار هم برنده شویم. "

بارسلونا برای ششمین سال پیاپی به فینال کوپا دل ری رسیده است.


بیشتر بخوانید:

رئال مادرید - بارسلونا/راند دوم نبرد کلاسیک برای صعود به فینال

لوانته ۱ - رئال مادرید ۲/ پیروزی شاگردان سولاری با کمک VAR


انتهای پیام/

پیکه: تلویزیون به زندانیان سیاسی بپردازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار