سرمربی تیم فوتبال اف سی سیدنی استرالیا با ابراز رضایت از عملکرد مهاجم ایرانی خود به گلزنی او در بازی پیش امیدوار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و یکم «ای لیگ» استرالیا، فردا تیم فوتبال اف سی سیدنی که در نیم فصل دوم رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی کشورمان را به صورت قرضی از آپوئل قبرس به خدمت گرفته میزبان آدلاید یونایتد خواهد بود.

چشم امید اف سی سیدنی به گلزنی گوچی

اف سی سیدنی در هفته‌های اخیر در خط حمله عملکرد چندان موفقی نداشته است. این تیم هفته جاری موفق شد با یک گلی که لی فوندره از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، ولینگتون فونیکس را شکست دهد، و پیش از آن هم در ۴ مسابقه قبلی خود فقط یک پیروزی کسب کرده بود.

استیو کوریکا سرمربی این تیم در آستانه دیدار با آدلاید یونایتد ابراز اطمینان کرد که قوچان نژاد و لی فوندره گلزنی‌های خود را شروع خواهند کرد و همکاری این ۲ نتیجه خواهد داد.

او از روند آمادگی مهاجم ایرانی خود ابراز رضایت کرد و گفت: " به نظر می‌رسد اوضاع خوب است. فکر می‌کنم هفته گذشته و هفته‌هایی که رضا بازی کرده بود، خیلی خوب بود، او آماده‌تر شده است. همکاری بسیار خوبی بین این ۲ در حال شکل گیری است، هر ۲ از آن‌ها به دنبال گلزنی بیشتری هستند. "

اف سی سیدنی در حال حاضر با ۳۹ امتیاز از ۲۰ بازی در رتبه دوم جدول ۱۰ تیمی قرار دارد و آدلاید یونایتد هم با ۳۱ امتیاز از همین تعداد بازی در جایگاه چهارم ایستاده است.


بیشتر بخوانید:

اولین حضور قوچان نژاد در لیگ استرالیا

قوچان نژاد بزرگترین نام در لیگ برتر فوتبال استرالیا است

مقصد استرالیایی گوچی مشخص شد


انتهای پیام/

سرمربی اف سی سیدنی: قوچان نژاد آماده‌تر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار