روزنامه استرالیایی سیدنی مورنینگ هرالد با انتشار گزارشی درباره مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان او را «بزرگترین نام» و «محبوب‌ترین بازیکن» در لیگ این کشور توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران به تازگی از آپوئل قبرس به اف سی سیدنی پیوسته تا فوتبال خود را در لیگ برتر استرالیا دنبال کند.

روزنامه استرالیایی سیدنی مورنینگ هرالد با انتشار گزارشی درباره قوچان نژاد او را «بزرگترین نام» و «محبوب‌ترین بازیکن» در لیگ استرالیا توصیف کرد.

این روزنامه می‌نویسد: او محبوب‌ترین بازیکن در لیگ برتر است، اما اکثر استرالیایی‌ها در تلفظ نام او مشکل دارند. به گفته باشگاه سیدنی، رضا قوچان نژاد با قیمتی کمتر از سقف تعیین شده جذب شده است.

در اینستاگرام، گوچی چهار برابر محبوب‌تر از «تیم کیهیل» است. این مهاجم ۱.۳ میلیون دنبال کننده دارد، بیشتر از مجموع دنبال کنندگان کیسوکه هوندا، سیم دی یانگ، استیون تیلور، ریرا، تویونن و لی فوندرا، ستاره‌های لیگ A.

در ۶ سال گذشته، گوچی ستاره یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ملی در فوتبال بین المللی، یعنی ایران بوده است. در عرض ۲۴ ساعت پس از ورود به سیدنی، او مورد حمایت ده‌ها هزار دنبال کننده استرالیایی قرار گرفت.

گوچی گفت: " استقبال خوبی در اینجا از من شد. ایرانیان واقعا مثبت هستند و واقعا خوشحال هستند. "

برای ایرانی‌های استرالیا قوچان نژاد نمادی از ایران است و این فرصتی است که شاهد حضور قوچان نژاد در لیگ باشند.

از نظر قوچان نژاد، نقش یک فوتبالیست به همان اندازه که ایجاد سرگرمی است، الگو بودن نیز هست. او بازیکن سریعی است از ضربات پای چپ خوبی برخوردار است و حرکت هوشمندانه‌ای دارد. این ویژگی‌ها او را محبوب طرفداران ساخته است، اما فلسفه او چیز دیگری است.

او گفت: "خارج از زمین بازیکن باید الگو باشد. برای من مهم است که به دیگران احترام بگذارم، فروتن باشم، به دیگران کمک کنم. "

قوچان نژاد خارج از ایران هم به اندازه داخل کشور معروف است. او یکی از معدود بازیکنانی است در خارج از کشور بازی می‌کند و در آنجا با گروه‌های ایرانی خارج از کشور برخورد دارد. سفر این بار او به استرالیا با آخرین سفر او به این کشور در رقابت‌های جام آسیا ۲۰۱۵، که ایران پس از استرالیا بیشترین هوادار را داشت، متفاوت نبود.

گوچی گفت: "هر بازی [در جام ملت هایآسیا ۲۰۱۵]برای ما یک بازی خانگی بود، زیرا جمعیت زیادی از ایرانیان را داشتیم که نمی‌توانم آن را توضیح دهم. احساس خوبی است که ایرانیان را در نزدیکی خودم می‌بینم. "

قوچان نژاد پیش از آنکه تمرینات خود را شروع کند، از حالا فروش کارت عضویت (کارت هواداری) را آغاز کرده است. صد‌ها نفر از طرفدارانش می‌خواستند بدانند چگونه می‌توانند او را تماشا کنند.

قوچان نژاد نمی‌داند چه مدت در سیدنی خواهد بود، اما اگر تا ژوئن باشد، می‌خواهد در این ۶ ماهه میراثی از خود به جا بگذارد.


یشتر بخوانید:

بازتاب توافق پرسپولیسی‌ها با قوچان نژاد در رسانه قبرسی

تغییر مسیر ناگهانی رضا قوچان نژاد!

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد


انتهای پیام/

گوچی محبوبترین بازیکن لیگ استرالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار