نخستین گردهمایی انتخاباتی برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت در منطقه بروکلین شهر نیویورک برگزار می‌شود.

نخستین گردهمایی انتخاباتی سندر در بروکلین نیویورک برگزار می‌شود.به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت که به تازگی نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا را اعلام کرده است، نخستین گردهمایی انتخاباتی خود را در منطقه بروکلین نیویورک برگزار خواهد کرد.

سندرز با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: روز شنبه برای نخستین تجمع انتخاباتی خود به بروکلین، جایی که متولد و بزرگ شده‌ام، می‌روم. بیایید به ترامپ و منافع خاص پرقدرت نشان دهیم در برابر چه کسانی قرار دارند.

وی به زمان برگزاری این گردهمایی اشاره‌ای نکرد.

سندرز یکی از نامزد‌های حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بود که به نفع هیلاری کلینتون دیگر نامزد حزب دموکرات کناره‌گیری کرد. او اوایل ماه جاری بار دیگر نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام کرد و وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شد.

در حال حاضر، چندین مشاور سندرز که در سال ۲۰۱۶ او را همراهی می‌کردند از همکاری با او خودداری کرده‌اند با وجود این پس از اعلام برگزاری نخستین تجمع انتخاباتی سندرز مبلغ ۶ میلیون دلار به ستاد انتخاباتی وی واریز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار