برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت، رئیس‌جمهور آمریکا را نژادپرست و متقلب توصیف کرد.

سندرز: دیوانگی است که ما رئیس‌جمهوری نژادپرست، بیگانه‌هراس و متقلب داریمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت به توییت زشت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که در آن وی را دیوانه خوانده بود، واکنش نشان داد.

دونالد ترامپ در این توییت که روز گذشته (چهارشنبه) منتشر کرده بود، نوشت: «برنی دیوانه به تازگی وارد رقابت انتخاباتی شد. برایش سلامتی آرزو می‌کنم!»

سندرز هم در واکنش به این توییت ترامپ نوشت: دیوانگی این است که ما رئیس جمهوری داریم که نژادپرست، بیگانه هراس و متقلب است و تبعیض جنسیتی قائل می‌شود. ما می‌خواهیم مردم را با یکدیگر متحد کنیم که نه تنها ترامپ را شکست دهند بلکه زندگی اقتصادی و سیاسی این کشور را هم تغییر دهند.

برنی سندرز و دونالد ترامپ تاکنون بار‌ها وارد جنگ لفظی علیه یکدیگر شده اند. ترامپ پیش از این هم برنی سندرز را «برنی دیوانه» خطاب کرده بود. سندرز هم تاکنون بار‌ها دونالد ترامپ را نژادپرست خوانده است.

برنی سندرز، سناتور دموکرات ۷۷ ساله ایالت ورمونت که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ هم نامزد بود، روز سه شنبه نامزدی خود را برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد و گفت: ما در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ انقلاب سیاسی را آغاز کردیم و اکنون زمان آن است که انقلاب را پیش ببریم.

سندرز در مدت ۱۲ ساعت پس از اعلام نامزدی‌اش برای انتخابات توانست ۴ میلیون دلار کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی اش دریافت کند. سندرز در حالی وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شده است که پیش از این دستکم ۱۱ نماینده دموکرات نامزدی خود را برای این انتخابات اعلام کرده‌اند و یا گفته‌اند که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۱:۲۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
ننگ بر ترامپ
آخرین اخبار