سرپرست گروه سرود آوای آسمانی گفت: در قطعه فردای روشن گروه سرود آوای آسمانی کرمان با زبان هنر از اتکا به توان داخل و ظرفیت‌های ملی میهنی، سخن گفته شده است.

نگاهی به توان داخلی با زبان هنربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مجتبی یداللهی سرپرست گروه سرود آوای آسمانی گفت: قطعه موسیقی فردای روشن در راستای برنامه‌های دومین کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان، با محتوای اتکا به توان داخل و ظرفیت‌های ملی، میهنی منتشر شد.

وی با بیان اینکه زهرا امیرتیموری شاعر، مجتبی کاشفی ملودی و تنظیم، سامان مهدوی میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده داشتند، افزود: این قطعه با صدای گروه سرود آوای آسمانی خوانده شده است.

وی با بیان اینکه فردای روشن، اولین کار رسمی گروه سرود آوای آسمانی است، گفت: این کار از مدت‌ها پیش آغاز شد و مقداری از کار در کرمان بسته و ویولون آن نزد مسعود نوروزی در تهران صورت گرفته است.

یداللهی بیان داشت: گروه سرود آوای آسمانی با حضور ۲۰ نوجوان، متشکل از قاریان، مادحان و دغدغه‌مندان عرصه سرود، از حدود ۲ سال پیش برای انتقال پیام‌ها و دغدغه‌ها در برهه‌های زمانی مختلف از طریق ابزار روز به مردم ایجاد شد.

مدیرگروه آوای آسمان هدف اصلی ایجاد این گروه را اطاعت از فرمان رهبری مبنی بر دغدغه و تاکید ایشان مبنی بر رونق گروه‌های سرود دانست و گفت: این گروه با معرفی مکتب موثر سرود کار خودش را آغاز کرد، مکتبی که ایدئولوژی آور است و بسیاری از حرف‌هایی که بیان نشده و جا نیفتاده را به راحتی بیان می‌کند.

انتهای پیام/ح

رونمایی از سرود انقلابی در کرمان

برچسب ها: سرود ، کنگره شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار