فرمانده انتظامی استان گفت: زنان علاوه بر مسئولیت اجتماعی به تربیت نسل نیز می‌پردازند و در قبال خود و شناخت آن و تربیت نسل آینده دارای مسئولیت هستند.

کانون یک خانواده با حضور زن محکم نگه داشته می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین تجلیل از کارکنان زن فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: اگر یک زن در راه شناخت حقوق خود مستحکم باشد و بتواند رسالتی را که بر دوش خود دارد تا سر حد ممکن به طور صحیح انجام دهد به طبع پنجره‌ای رو به سعادت برای خود و دیگران می‌گشاید چراکه زن بعنوان تکمیل کننده شخصیت و زندگی همسر خویش، بار سنگینی بر دوش دارد.

وی افزود: تربیت نسل مهم‌ترین نقش زنان است و مسئولیت پذیری زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی نمونه بارز کسانی است که جایگاهی بس والا دارند و در راه رسیدن به مقام از هر لغزشی گریزانند.

وی بیان کرد: در موقعی که اصلاح جامعه به اصلاح فرد وابسته است اصلاح و تغییر یک فرزند نیز بی تأثیر از خانواده به ویژه زن در زندگی نیست.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: زن مهم‌ترین رکن هر خانواده است، زندگی بدون رکن اصلی صدمات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

وی گفت: صحنه‌های اجتماعی مملو از زنان با توانمندی‌هایی است که پا به میدان گذاشته اند و هر یک نقش سازنده‌ای را به عهده داشتند.

انتهای پیام/ح

تجلیل ازپرسنل زن فرماندهی انتظامی کرمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار