نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری با حضور نخبگان و کارآفرینان کشور به میزبانی شهرستان لارستان برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری در لارستان/افتتاح بزرگترین رصدخانه فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: نخستین جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری با حضور ۶۰ نفر از نخبگان و کارآفرینان ۳۱ استان کشور به میزبانی شهر لار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با هدف الگوسازی منطقه‌ای برای اشتغال جوانان و ایجاد اعتماد به نفس و تقویت روحیه کار تیمی برگزار می‌شود.

طیبی با بیان اینکه ایده‌پردازی در زمینه اقتصاد و کارآفرینی جوانان دیگر هدف از اجرای این برنامه ملی در لارستان است، افزود: توجه به ظرفیت‌های گردشگری منطقه لارستان یکی دیگر از اهداف تعیین شده برای برگزاری این جشنواره ملی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ادامه داد: در این جشنواره به مسائل گردشگری همچون معرفی آداب و رسوم و همچنین آثار تاریخی منطقه لارستان توجه می‌شود.

طیبی بیان کرد: برای آشنایی مهمانان با ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و اجتماعی خطه لارستان بزرگ، تور گردشگری لارستان گردی برای شرکت کنندگان در این جشنواره تدارک دیده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان همچنین از افتتاح بزرگترین رصدخانه استان فارس در شهر لار خبر داد و گفت: این رصدخانه به همت شهرداری لار با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است.
انتهای پیام/م

لارستان میزبان جشنواره ملی جوان، کارآفرینی و گردشگری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.