جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در فارس برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در فارس به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نادر امیدوار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با اشاره به آغاز ثبت نام بیست و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ۱۷ اسفند ماه امسال است.

وی بیان کرد: دانشجویان شرکت‌کننده در بخش معارفی نیز در رشته‌های مفاهیم، نهج البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با احادیث اهل بیت (س) و آشنایی با سیره معصومین (ع) می‌توانند شرکت کنند.

امیدوار با بیان اینکه هر یک از بخش‌ها دارای رشته‌هایی جداگانه است، افزود: بخش آوایی شامل رشته‌هایی از جمله قرائت قرآن (تحقیق)، قرائت قرآن (ترتیل)، حفظ ۵ جزء، ، اذان، دعا خوانی و تواشیح است و در بخش معارف نیز رشته‌های احکام، پرسمان قرآنی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی نیز از دیگر رشته‌ها در این مسابقه بوده، و دانشجویان در بخش ادبی و هنری نیز در رشته‌های شعر، خوشنویسی، عکاسی، نقاشی، طراحی پوستر، معرق و منبت می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای استان فارس تصریح کرد: رشته‌های تولید نرم افزار، اپلیکیشن، کانال شبکه‌های مجازی نیز از رشته‌های بخش فناوری است که دانشجویان می‌توانند در آن شرکت کرده و با یکد یگر به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره در پنج بخش شامل آوایی، معارفی، ادبی و هنری، فناوری و پژوهشی برگزار می‌شود که دانشجویان علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه معاونت فرهنگی و دانشجویی به نشانی students.tcsh.ac.ir نسبت به ثبت نام  اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان فارس اضافه کرد: بخش پژوهشی نیز شامل رشته‌هایی از جمله مقاله نویسی و تلخیص کتاب است، که در این دوره از مسابقات به نفرات برگزیده در مرحله کشوری جوایز نفیس نقدی از جمله کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ت

برپایی جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.