معاون هنری و سینمایی اداره ارشاد فارس گفت: نخستین جشنواره عکاسی سیما و منظر شهری اسفندماه امسال در دو بخش دانشجویی و آزاد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره عکاسی سیما و منظر شهری در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی رنجبر معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان فارس گفت: سیما و منظر شهری ازجمله موضوعات مهم در حوزه شهری بوده، که مورد توجه معماران، طراحان، روانشناسان محیط و جامعه شناسان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه منظر شهری جدا از نقش آن به عنوان لایه‌ای در شکل گیری فرم شهری، به عنوان ابزاری برای جذب گردشگران شهری محسوب می‌شود، بیان کرد: نقد سیما و منظر شهری معاصر با هدف ترویج نگرش کیفی و ارتقاء آگاهی جامعه از ماموریت‌های بسیار مهم تخصصی در موضوعات شهرسازی و معماری است.

رنجبر بهره گیری از رسانه و هنر عکاسی را یکی از ابزار‌های بسیار مهم در زمینه معماری شهر دانست و افزود: برهمین اساس دانشکده فنی و حرفه‌ای استان فارس با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در تلاش است که نخستین جشنواره عکاسی سیما و منظر شهری را برگزار کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان فارس تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات جشنواره و ارسال آثار خود به سایت دبیرخانه جشنواره عکاسی سیما و منظر شهری استان فارس به نشانی fars-universities.ir مراجعه کنند.

رنجبر تاکید کرد: به تمام عکس‌هایی که به نمایشگاه راه می‌یابند گواهینامه دو زبانه حضور در نمایشگاه اهدا می‌شود، که مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۷ اسفندماه امسال است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان فارس ادامه داد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در سالن همایش‌های هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برپایی جشنواره عکاسی سیما و منظر شهری در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار