نخستین جشنواره استانی داستان نویسی «داستان شیراز» بهار ۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اساس اعلام دبیرخانه نخستین دوره جشنواره استانی داستان‌نویسی «داستان شیراز»، این جشنواره در قالب داستان کوتاه٬ فیلمنامه کوتاه و نمایشنامه اردیبهشت ۹۸ در شیراز برگزار می‌شود.

براساس اعلام این دبیرخانه، نخستین دوره جشنواره استانی داستان‌نویسی «داستان شیراز» آخرین مهلت ارسال اثر، پایان بهمن ماه است و این تاریخ تمدید نیز نمی‌شود، علاقه‌مندان برای ارسال آثار باید براساس شرایط فراخوان آثار خود را به پست الکترونیکی (dastaneshiraz@gmail.com) ارسال کنند.

همچنین امکان تحویل نسخه کاغذی آثار به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس شیراز، بلوار زند، خیابان انوری، کوچه ۱ – پلاک ۱۰۱ – دفتر مجلات حیرت و داستان شیراز وجود دارد.

موضوع این جشنواره آزاد است و محدودیت حجم برای آثار وجود ندارد، اما شرکت‌کنندگان باید ساکن استان فارس باشند. همچنین این جشنواره در ۲ رده سنی نویسندگان ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ سال به بالا برگزار می‌شود که بررسی هر رده به صورت جداگانه است.

هر هنرمند فقط با یک اثر می‌تواند در هر بخش از جشنواره شرکت کند و آثار ارسالی نباید پیش از این در کتاب انفرادی یا جمعی منتشر شده باشند.

انتهای پیام/چ

نخستین جشنواره داستان نویسی داستان شیراز در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.