استاندار لرستان از برقراری پرواز های خرم آباد_مشهد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،سید موسی خادمی استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بابیان اینکه تمامی دستگاه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی باید آمادگی لازم را داشته باشند،گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حجم خوبی از مسافرت‌ها به غرب کشور به‌ویژه لرستان داشته باشیم بنابراین باید وظایف خود را از حیث پذیرایی هم میهمان و نیز بهره‌برداری از اقتصاد گردشگری را به‌خوبی انجام دهیم.

وی با تأکید بر لزوم نظارت و کنترل دستگاه‌های مربوطه بر بازار افزود: علی‌رغم اینکه سال گذشته از برپایی نمایشگاه‌ها جلوگیری شد امسال به ایجاد این نمایشگاه‌ها و گسترش مراکز عرضه کالا‌ها تأکیدداریم.

استاندار لرستان عنوان کرد: تعاونی‌های مصرف دستگاه‌های اجرایی مانند صنعت و معدن، اداره تعاون و... به ایجاد مراکز عرضه و نمایشگاه اقدام کنند؛ این مراکز سبب مرجع قیمت شده و همچنین عرضه کالا‌ها را در بین مردم گسترش می‌دهند تا دچار مشکل نشوند.

وی به پرواز‌های ایرلاین در فرودگاه خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش روزانه این فرودگاه پرواز‌ها عمدتاً با ۲۰ الی ۲۵ نفر انجام می‌شود، این در حالی است که سرنشینان هواپیما‌ها ۸۰ تا ۹۰ نفر هستند که جای نگرانی است چراکه ایرلاین‌ها وضعیت اقتصادی را نیز مدنظر دارند.

خادمی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌جای صرف هزینه زمینی برای مأموریت می‌توانند از این پرواز‌ها استفاده کنند و البته هزینه‌هایشان کمتر خواهد شد،به‌زودی پرواز‌های مشهد برقرار می‌شود.

 

انتهای پیام/ت

برقراری پرواز های خرم آباد-مشهد

برچسب ها: هواپیما ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.