جعفری اتابک گفت: از ابتدای امسال ۲۵ هزار و ۳۰۲ مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، عباس جعفری اتابک مدیر بازرسی و نظارت اصناف قم در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال ۲۵ هزار و ۳۰۲ مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است و در این بازرسی‌ها هزار و ۹۱۵ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شده است.

وی افزود: با توجه به فراز و نشیب‌های بازار امسال، بیشترین تخلفات در صنف خواربار، لوازم خانگی و پوشاک بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف قم با بیان اینکه از ابتدای بهمن ماه با همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت بازرسی‌های بازار شب عید بیشتر شده است، افزود: اولویت در این بازرسی‌ها اقلام اساسی مردم است.

وی گفت: تا پایان سال این تشدید بازرسی‌ها با حضور بازرسان رسمی و افتخاری ادامه خواهد داشت.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف قم تعداد واحد‌های صنفی پروانه دار و بدون پروانه را ۴۰ هزار واحد برشمرد و تصریح کرد: ۱۶ تیم بازرسی در قم وجود دارند که به صورت شبانه روزی بر عملکرد اصناف نظارت دارند.

جعفری اتابک افزود: با این وجود شهروندان و زائران در صورت مشاهده تخلفات می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۷۷۵۱۲۱۲ و ۳۷۷۵۱۲۱۳ تماس بگیرند و یا به شماره همراه دایره نظارت ۰۹۱۹۷۴۵۲۱۶۶ پیامک ارسال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نصب چادر‌های میوه در سطح شهر گفت: ۲۵ چادر برای عرضه سیب و پرتغال در نظر گرفته شده است که در زمان مقرر نصب می‌شود و بر این امر هم نظارت خواهیم داشت.

انتهای پیام/الف

بازرسی از بیش از ۲۵ هزار صنف در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار