ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس با محوریت توجه به گردشگری و خدمات حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیمی استاندار فارس در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: توجه به گردشگری می‌تواند تاثیر مهمی بر افزایش بهره وری در اقتصاد استان داشته باشد که باید در زمینه گردشگری تبلیغات موثر و هدفمندی انجام شود تا بتوان گردشگری استان را به جایگاه مطلوب برساند و افزایش کیفیت خدمات در مناطق گردشگری پر بازدید استان می‌تواند به جذب گردشگر و در نتیجه توسعه گردشگری کمک کند.

وی بیان کرد: هر چند در زمینه حمل و نقل جاده‌ای با توجه به موقعیت جغرافیایی و میزان گستردگی و وسعت استان، حلقه اتصال چندین استان هستیم، اما هنوز در صدر آمار تلفات جاده‌ای کشور قرار داریم .

استاندار فارس تصریح کرد: انتظار می رود منتقدان ، انتقاد‌های سازنده و واقع بینانه و براساس عدالت و انصاف داشته باشند و در صدد تخریب دولت نباشند.

رحیمی، انتقادی هم از حضور نداشتن بعضی از مسئولان استان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کرد و افزود: مسئولانی که دل زده شده و بی مسئولیتی می‌کنند ، بهتر است هر چه سریع تر استعفا دهند.

در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به عنوان مرکزی برای نو آوری‌ها و تجاری سازی اختراعات ، تاکید شد.

در حال حاضر  ۱۸۵ شرکت دانش بنیان در استان فارس فعالیت می‌کنند که پنجاه شرکت در پارک علم و فناوری استان مستقر است.

گفتنی است، در این جلسه جمعی از مسئولان استان برنامه‌های خود را برای افزایش بهره وری اقتصادی در استان ارائه کردند.

انتهای پیام/ت

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فارس

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار