سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف اصلی شایعه سازان ایجاد تشنج در پرسپولیس است، اما ما به این موضوع توجه نمی‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: بی صبرانه منتظر بازی با نفت هستیم و خوشحالم با وجود فشردگی برنامه‌ها پشت سر هم بازی داریم تا از این طریق هوادارانمان را شاد کنیم. به صورت سنتی با سبک فوتبال خوزستان آشنایی داریم و بازیکنان با استعدادی هستند. این تیم نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیای داشته و خون تازه و جوانی به صنعت نفت تزریق شده است. خوزستان چشمه بی پایان استعداد فوتبالی در ایران است. طبیعی است کادرفنی و بازیکنان صنعت نفت انتظار دارند بهتر از نیم فصل اول باشند.

برانکو: شایعه سازان می‌خواهند در پرسپولیس تشنج ایجاد کنند/ تاج به من ماموریت داد به دالیچ پیشنهاد بدهم

تاج به من ماموریت داد تا به دالیچ پیشنهاد هشت میلیون دلاری برای یک سال بدهم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا در زمان دیدارش با زلاتکو دالیچ در امارات پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران به مربی این مربی کروات داده است یا خیر، گفت: این را باید از همکارانتان که چنین مطالبی می‌نویسند بپرسید و با ارائه چنین اطلاعاتی مقداری هم دروغ می‌گویند. همه می‌دانستند برای تماشای بازی النصر- پاختاکور به امارات می‌روم و فقط چند ساعت در دبی بودم. آنجا هم دالیچ را دیدم چرا که او هم برای کار شخصی اش به دبی آمده بود. دوستان دیگری هم به نام‌های کودسیان، ویشکوب، اسماعیلی (فردی ایرانی که در دبی زندگی می‌کند) و برخی دیگر از ایرانی‌ها را دیدم. با برخی خبرنگاران هم صحبت کرده و به آن‌ها گفتم مهدی تاج به من ماموریت داده است که به دالیچ پیشنهاد سالانه هشت میلیون دلار برای امضا قراراد بدهم. هر چند ۶ ماه است تاج را ندیده ام.

هدف شایعه سازان تشنج ایجادکردن در پرسپولیس است

او ادامه داد: فکر نکنید نوشتن این چیز‌ها اتفاقی است بلکه هدف تشنج ایجاد کردن در پرسپولیس است، اما این مسائل مهم نیست. هواداران به ما اعتماد داشته و ما را دوست دارند. آن‌ها از پرسپولیس حمایت می‌کنند و اینگونه کار‌ها ما را تقویت می‌کند.

برانکو: شایعه سازان می‌خواهند در پرسپولیس تشنج ایجاد کنند/ تاج به من ماموریت داد به دالیچ پیشنهاد بدهم

آدام همتی به تمرینات پرسپولیس اضافه شده است

او ادامه داد: رادو، شجاع خلیل زاده و سید جلال به تیممان باز می‌گردند، اما کمال و مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته همچنان نمی‌توانیم روی انصاری، ماهینی و ربیع خواه حساب کنیم. آدام همتی پس از عمل جراحی مینیسک به تمرینات اضافه شده است و از بازی بعدی می‌تواند جز کاندیدا‌های بازی کردن باشد.

مشکل بودیمیر کمبود تمرین و بازی است

برانکو درباره ارزیابی اش از وضعیت ماریو بودیمیر و اینکه آیا نگران نیست او هم به سرنوشت بازیکنان اوکراینی سابق پرسپولیس و آنتونی گولچ دچار شود، بیان کرد: این انتقاد‌ها تنها به بودیمیر مربوط نمی‌شود بلکه از ترابی، نادری، رفیعی، شیری، بشار و کل بازیکنانی که تازه به تیم آمده اند هم انتقاد می‌شود. مشکل بودیمیر کمبود تمرین است و فقط بازی، بازی و بازی مورد نیاز او است. برای تمام این نفرات و بشار که در تیم ملی عراق بوده است. البته انتظار دارم هرچه سریع‌تر با تیم هماهنگ شود، اما اینکونه نیست که با یک بشکن زدن همه چیز سر جایش قرار بگیرد. آنچه من را خوشحال می‌کند این است که کادر و بازیکنان خوبی دارم. از ابتدای فصل مشکل داشتیم، اما بازیکنان جدید تیم‌های دیگر هم نوسان دارند.

آنچه من را خوشحال می‌کند این است که روز به روز بهتر می‌شویم

او ادامه داد: از نمایش تیمم در بازی‌ها راضی هستم و به خبرنگاران هم گفتم در تمام این ۵ بازی اخیرمان برتر بودیم. ۲ بار با پدیده بازی کردیم که تیمی استثنایی است و فقط می‌توانم بگویم بازی مان مقابل نفت مسجد سلیمان ۵۰-۵۰ بود. در سایر بازی‌ها و حتی مقابل فولاد که باختیم از حریف برتر بودیم، اما فوتبال است و آنچه من را خوشحال می‌کند این است که روز به روز بهتر می‌شویم.

برانکو: شایعه سازان می‌خواهند در پرسپولیس تشنج ایجاد کنند/ تاج به من ماموریت داد به دالیچ پیشنهاد بدهم

از تیم ملی حمایت می‌کنیم، اما اطلاعاتم از دربی را برای خودم نگه می‌دارم

سرمربی تیم پرسپولیس درباره درخواست زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید برای در اختیار گرفتن تمام بازیکنانش در مرحله نهایی اردوی آماده سازی این تیم پیش از رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: نمی‌دانم آیا فهرست تیم امید اعلام شده است یا خیر؟ کرانچار اینجا در تهران دوست من است و زمانی که کی روش سرمربی تیم ملی بزرگسالان بود همیشه به تیم ملی بازیکن می‌دادیم. اکنون هم از تیم امید حمایت می‌کنیم. اگر نیاز باشد بازیکنانمان در تیم امید بازی کنند به آن‌ها اجازه می‌دهیم به اردوی تیم ملی بروند. پس از آن درباره دربی تصمیم می‌گیریم چرا که برای دربی اطلاعاتی دارم که برای خودم نگه می‌دارم.

به کیفیت تمام بازیکنان جدید پرسپولیس اطمینان دارم

او درباره احتمال قرار نگرفتن سروش رفیعی و مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس با توجه مشکلات آن‌ها در خلق موقعیت برای پرسپولیس اظهار داشت: ترابی یک ماه است با ما تمرین می‌کند و سروش هم در نیم فصل قبل به دلیل آسیب دیدگی بازی نکرد. برای همه آن‌ها زمان نیاز است و چاره‌ای جز کار و بازی نداریم. به کیفیت و دانش بازیکنان جدید پرسپولیس اطمینان دارم. طبیعی است به نقطه آمادگی می‌رسند. به حدی هم بازی داریم که به سروش، ترابی و بشار بازی دهیم. همه آن‌ها هم ثابت بازی کرده و هم ذخیره بوده اند. حتی بازیکنان جوان پرسپولیس مانند اسدی، حسین پور و کریمی که خیلی خوب پیشرفت می‌کنند هر لحظه احتمال دارد بازی کنند. این موضوع باعث خوشحالی من است. انتظار دارم ترابی و رفیعی زود به سطحی که انتظار داریم برسند. البته یک شبه نمی‌توان به تمام خواسته‌ها رسید.

هواداران از این لیگ دراماتیک لذت زیادی خواهند برد

برانکو ادامه داد: باید یادآوری کنم همچنان صدر جدول هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم. باید قبول کنیم پدیده، سپاهان، استقلال و تراکتوسازی هم تیم‌های بسیار خوبی هستند و لیگ جذابی داریم. هواداران هم از این لیگ دراماتیک لذت زیادی خواهند برد.

بازی با صنعت نفت مهم‌ترین دیدار ما است

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال استراحت بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار با صنعت نفت با توجه به اینکه این تیم در آستانه بازی مقابل پاختاکور قرار دارد، گفت: کمال و مصلح برای بازی با صنعت نفت در ترکیب نیستند، اما سایر بازیکنان در رقابت ۱۱ نفره هستند. برای ما تمام بازی‌ها مهم است و در حال حاضر مهم‌ترین بازی دیدار با صنعت نفت است. بازی به بازی هم پیش می‌رویم.

مشکلات مالی به مرور کم و کمتر می‌شود

برانکو درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همیشه مشکل مالی وجود داشته و دارد. اگر شما از مدیرتان حقوق نگیرید به مشکل نمی‌خورید؟ با این وجود بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و از تمرین کردن آن‌ها لذت می‌برم. البته همه اطمینان داریم مشکلات مالی به مرور کم و کمتر می‌شود.


بیشتر بخوانید:

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

صنعت نفت در مقابل پرسپولیس محروم است؟

کامیابی‌نیا بازی با صنعت نفت را از دست داد


انتهای پیام/ 

نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار