تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان روز پنج شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و سرخپوشان در صدد پیروزی و صعود به صدر جدول هستند و از سویی دیگر شاگردان سرجیو پرتغالی امیدوار هستند با شکست یاران سید جلال حسینی صعود چند پله‌ای داشته باشند.

پرسپولیسی‌ها برای دیدار با صنعت نفت محرومی ندارند، اما با مصدومان زیادی روبرو هستند. حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، آدام همتی و شایان مصلح به بازی با شاگردان سرجیو پرتغالی نمی‌رسند و برانکو ایوانکوویچ از آن‌ها استفاده نخواهد کرد، اما وضعیت علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده خوب است و می‌توانند روز پنج شنبه به میدان بروند.

با مصدومیت مصلح و محرومیت کامیابی نیا که ۲ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شوند و همچنین رضایت نداشتن برانکو ایوانکوویچ از برخی هافبک‌های تیمش،  تغییرات بزرگ در ترکیب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان صورت بگیرد. به احتمال زیاد محمد نادری به دفاع چپ می‌رود تا همانند دیدار با نفت مسجد سلیمان در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.  

به جای کامیابی نیا نیز به احتمال زیاد سروش رفیعی یا سیامک نعمتی یک خط به عقب می‌آیند و در پست هافبک دفاعی توپ می‌زنند یا اینکه برانکو برای دیدار با شاگردان سرجیو از سیستم ۴-۱-۳-۲ استفاده می‌کند که در این صورت نوراللهی تنها هافبک دفاعی سرخپوشان محسوب می‌شود.

حضور مهدی ترابی در پست هافبک چپ، علی علیپور، ماریو بودیمیر نیز تا حدودی قطعی است، اما باید منتظر ماند و دید ترکیب برانکو برای دیدار با صنعت نفت آبادان چه خواهد بود؟

پرسپولیس که در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، امیدوارست با شکست صنعت نفت به صدرجدول برسد. بازی این ۲ تیم در دور رفت یک بر یک شد که برای سرخپوشان علی علیپور و برای آبادانی‌ها میلاد جهانی گلزنی کردند.

این دیدار روز پنج شنبه ۹ اسفند از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

بازار داغ اعتصاب در لیگ برتر فوتبال/ شهریار و جادوگر، پشت سر شفر و برانکو

برانکو برترین مربی حال حاضر لیگ برتر فوتبال ایران

نبرد مربیان پرتغالی و کروات به یاد کارلوس کی روش!


انتهای پیام/

پرسپولیس با چه ترکیبی مقابل صنعت نفت آبادان بازی می کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
شش تایی ها چطورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس
۱۲:۵۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
ایا بازیکنان استقلال معنی توپ را میدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
بودیمر نظرم خیلی دوندگی نداره .دلیلش رو نمیدونم ولی بیشتر محافظ کار عمل کرده یکجورایی شوت نمیزنه بجاش پاس میده حتی تو موقعیت های نسبتا خوب شوت زنی
-
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
بودیمیر به نظر شما معنی توپ را میفهمد
آخرین اخبار