پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر است و با بازیکنان خوبش می‌تواند جام را بالای سر ببرد.

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره عملکرد  تیم‌های پرسپولیس و استقلال در نیم فصل دوم گفت:هر دو تیم قدرتمند هستند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند، اما در نهایت پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است چرا که  بازیکنان جدید این تیم روز به روز بهتر می‌شوند و پرسپولیس می‌تواند با آن‌ها به پیروزی های دلچسبی برسد.

وی در ادامه افزود: تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان از گزینه‌های قهرمانی هستند، اما نباید از تیم‌های پایین جدول نیز غافل شد چون فوتبال سراسر شگفتی است و نمی‌توان با قطعیت از برد و باخت تیمی سخن گفت.

وی با توجه به حاشیه‌های اخیر درمورد داوری و  سیستم var  گفت: استفاده از این سیستم عالی است و می‌تواند به فوتبال ما کمک کند، فوتبال نیز مانند سایر رشته های ورزشی دیگر می تواند با تکنولوژی پیشرفت کرده و با استفاده از امکانات روز دنیا جذابیتش بیشتر و بیشتر شود.

پنجعلی درباره زمان برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در ایام نوروز افزود: برنامه ریزی این فصل کاملا به ضرر پرسپولیس بوده و زمان برگزاری دربی نیز اصلا خوب نیست، فشردگی در بازی ها مصدومیت بازیکنان را در پی دارد که باشگاه ها خسارات زیادی را متحمل می‌شوند نباید فراموش کنیم که لیگ قهرمانان آسیا هم هست و تیم ‌های مطرح ایران در آسیا نیز بازی های حساسی دارند پس بهتر است سازمان لیگ دقیق تر برنامه ریزی کند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص تغییرات مدیریتی و کادر فنی که اخیرا در برخی از تیم‌های لیگ برتر اتفاق افتاده است گفت: فوتبال ایران خیلی وقت است که دستخوش تغییرات قرار گرفته و این امر ریشه در بی‌ثباتی مدیریت دارد البته تغییر گاهی اوقات نتیجه مثبت دارد و ثمر بخش است. 

پنجعلی در ادامه تصریح کرد: این روزها شاهد افزایش اعتراضت به داوری ها هستیم ، اشتباهات داوری در همه جای دنیا دیده می‌شود اما نکته جای تامل نحوه برخورد با این اشتباهات است.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: موضوع داغ فوتبال ایران انتخاب سرمربی است، باید شخصی انتخاب شود که به تیم ایران کمک کند و جایگاهش را در آسیا و در سطح جهان ارتقا بخشد.
در حال حاضر تیم ایران توانسته عملکرد خوبی از خود در بین فوتبالی های جهان به نمایش بگذارد و نباید با اشتباهی این عملکرد را زیر سوال ببریم.
مشکلات فوتبال ایران زیاد است و امیدوارم با وارد شدن بخش خصوصی به فوتبال ریشه مشکلات برچیده شود.


بیشتر بخوانید:مهاجم پرسپولیس در صدد طلسم شکنی


انتهای پیام/

 

سیستم var به کمک داوران آمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار