امدادگران آتش نشانی ساری بهمن ماه امسال ۵۱ شهروند را از حوادث نجات دادند.

سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از امداد رسانی این سازمان به ۱۷۶ حادثه در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۶۴ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۱۲ مورد دیگر عملیات امداد ونجات است.

وی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان برای خدمت رسانی و نجات جان و مال شهروندان قدردانی کرد و افزود: در این مدت ۲۰۰ خودروی آتش نشانی به همراه ۷۵۶ مامور آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند که در عملیات‌های صورت گرفته، ۵۱ شهروند از حوادث نجات یافتند.

هاشمی با تاکید بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی شهروندان، گفت: در اثر حوادث روی داده در بهمن ماه امسال ۴۷ نفر مصدوم و ۴ نفر جان باختند.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری به امداد رسانی و خدمات این سازمان حتی به خارج از محدوده شهری اشاره کرد و افزود: در این مدت از کل عملیات‌ها ۵۷ مورد به خارج از محدوده شهر است که ۲۲۳  مامور آتش نشان برای انجام این ماموریت‌ها اعزام شد.

وی به وقوع حوادث آتش سوزی در اماکن مختلف اشاره کرد و گفت: بیشترین حوادث آتش سوزی بهمن ماه به ترتیب در اماکن مسکونی، معابر و گذرگاه‌ها و تجاری رخداده است.

هاشمی بیشترین علت حوادث آتش سوزی در بهمن ماه را به ترتیب آتش سوزی ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از برق و مواد جامد سوز با عاملیت انسانی عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری ضمن تشکر از اطلاع رسانی به موقع شهروندان از آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام نمایند.

انتهای پیام/ م

امدادرسانی به ۵۱ شهروند در شهرستان ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار