رئیس سازمان آتش نشانی ساری از بازدید ایمنی از ۳۱۸ واحد مسکونی خبر داد.

سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۴۳۴ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف شهر ساری در بهمن ماه امسال انجام شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری، افزود: کارشناسان سازمان آتش نشانی ساری بهمن ماه امسال از ۳۱۸  واحد مسکونی، ۹۳ واحد تجاری و ۲۳ واحد از ادارات و سازمان‌ها در شهر ساری بازدید ایمنی کردند.

وی ارائه ۹ گواهی حریق و ۱۶ گزارش کارشناسی شده بنا به درخواست مراجع قضایی، شرکت‌های بیمه و شهروندان حادثه دیده را از دیگر اقدامات اداره پیشگیری و خدمات ایمنی این سازمان در بهمن ماه امسال بیان کرد.

هاشمی از برگزاری ۴ هزار و ۵۷۷ نفر ساعت آموزش در ماه گذشته خبر داد و گفت: در بهمن ماه هزار و ۹۲۹ نفر ساعت آموزش برون سازمانی برای شهروندان و ۲ هزار و ۶۴۸ نفر ساعت آموزش درون سازمانی برای کارکنان آتش نشانی برگزار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری افزود: در بهمن ماه با هدف بالابردن آمادگی، توان و مهارت آتش نشانان، تست تجهیزات و همچنین برای هماهنگی بیشتر بین نیرو‌های عمل کننده در عملیات‌ها و ارزیابی نیرو‌ها ۵ مانور امدادی به اجرا در آمد.

هاشمی از شهروندان خواست: جهت آگاهی از برنامه زمان بندی آموزش و بهره مندی از مشاوره ایمنی، به اداره پیشگیری و آموزش این سازمان واقع در خیابان ملامجدالدین مراجعه و یا با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ م

بازدید آتش نشانان از واحد‌های مسکونی ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.