ستاری گفت: علوم شناختی قدرتی فوق العاده‌ دارد و سبب اقتدار ایران می‌شود.

ستاریبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم ویژه هفته آگاهی از مغز و افتتاح «پردیس مغز من» که عصر امروز در کتابخانه ملی برگزار شد، با بیان اینکه علوم با بیان اینکه ناو‌هایی متعدد در معاونت کار می‌کنند، اظهار کرد: یکی از سند‌هایی که در سال‌های خالق روی آن کار کردیم علوم شناختی است که دایره‌ای وسیع از علوم را تحت‌پوشش خود قرار داده است.

وی بابیان اینکه کار ستاد جریان سازی است، گفت: باید در حوزه دانش آموزی نقشی فعال داشته باشیم، تجهیزاتی برای دانش پژوهی دانش آموزان مهم است و باید نسلی داشته باشیم که آینده خود را در مغز و علم ببینید و این کاری است که در ستاد انجام می‌شود.

ستاری با اشاره به حوزه نانو گفت: اکنون در نانو موفق هستیم و فروش شرکت‌ها به بیش از هزار و چهارصد میلیارد رسیده است و علوم شناختی همجدو و بین رشته‌ای است و قدرتی فوق العاده‌ دارد و سبب اقتدار ایران می‌شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباه تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به توسعه علوم شناختی بیان کرد: با همکاری وزارت علوم و بهداشت علوم شناختی درحال توسعه است و امیدوارم نسل جوانی داشته باشیم که به حوزه علوم شناختی علاقه‌مند شوند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
آب و غذا که نباشه مغزی وجود نخواهد داشت
آخرین اخبار