پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید "حمید محمدرضایی" از استان قزوین که حین ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بود، شناسایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش‌های شبانه روزی و مستمر گروه تفحص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیکر‌های پاک و مطهر پنج تن از شهدای ایرانی که حین ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بودند، کشف و پس از انجام آزمایش‌های DNA هویت آنان شناسایی شد.

در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه اسامی شهدا به این شرح اعلام شده است: بسیجی شهید "سعید انصاری" از استان تهران، پاسدار شهید "حمید محمدرضایی" از استان قزوین، پاسدار شهید "محمد قنبریان" از استان سمنان، پاسدار شهید "سید جواد اسدی" از استان مازندران و بسیجی شهید "میثم نظری" از استان تهران شناسایی شده اند .

روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه تصریح کرده است: پیکر‌های مطهر این شهدای والامقام هفته آینده بر دوش مردم قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی در استان‌های خود تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

«حمید محمدرضایی» سه سال پیش در جبهه سوریه و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شهادت رسید و تاکنون اثری از وی به دست نیامده بود، شهید حمید محمدرضایی متاهل و دارای سه فرزند است.

بردار دیگر وی هم «شهید علی محمدرضایی» در دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار با وجود جانبازی و داشتن یک پای مصنوعی در جزیره ام‌الرصاص عراق شهید و پیکر مطهرش ۳۱ سال بعد در خرداد ۹۶ تفحص شد.

برادران محمدرضایی اهل شهر شال شهرستان بویین زهرا هستند.

انتهای پیام/ک

پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید "حمید محمدرضایی" از استان قزوین در سوریه

 

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاسم
۱۱:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیشتر توضیح بدهید