نمایشگاه کارآفرینی و فروش آثار کسب و کار دانش آموزان قاین در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وثوقی مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:نمایشگاه کارآفرینی و فروش آثار کسب و کار دانش آموزان قاین در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه دانش آموزان با مقوله بازار، مشتری و لمس پول آشنا خواهند شد،افزود: آن‌ها می‌توانند به صورت تیمی در حوزه‌های مکانیک، آی تی، گیاهان دارویی، صنایع دستی و غیره محصولات خود را ارائه دهند.

وثوقی گفت:طرح اتاق کار آفرینی مدارس به صورت مشترک بین مرکز رشد قاین، بنیاد توسعه فرهنگی سپهر قاین و اتاق کار آفرینی زنان تهران برگزار شد که هدف از آن آشنایی دانش آموزان متوسطه دوره دوم این شهرستان با مفاهیم کسب و کار و شناخت رقبا در بازار کار است.

مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان قاین با بیان اینکه این طرح در زاهدان، شهریار و چند شهر دیگر در کشور همزمان برگزار می‌شود، افزود: پس از شناسایی و پایش دانش آموزان مستعد آن‌ها وارد این طرح شدند و پس از برگزاری چندین کارگاه آموزشی نمایشگاهی جهت ارائه محصولاتشان در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

وی گفت: تعداد ۱۴۰ دانش آموز دختر و پسر در این طرح شرکت کرده اند که بیش از ۸ مربی در حوزه‌ی کسب و کار نظارت‌های لازم بر کار آن‌ها را داشته اند.

انتهای پیام/غ


شرکت ۱۴۰ دانش آموز در طرح اتاق کارآفرینی قاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.