مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت:۶۷۰ خیر حقیقی و حقوقی در خراسان جنوبی در فعالیت‌های مدرسه سازی مشارکت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،بیکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت:۶۷۰ خیر حقیقی و حقوقی در خراسان جنوبی در فعالیت‌های مدرسه سازی مشارکت دارند.

وی افزود:از این تعداد ۸۰ خیر حقوقی و مابقی اشخاص هستند.

بیکی گفت: محمدرضا مهدی پور با ۱۱ سال سن، جوان‌ترین خیر مدرسه ساز استان است که با کمک‌های نقدی از ۵ سال گذشته تاکنون با مجمع خیران مدرسه ساز زیرکوه همکاری دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی افزود: غلامرضا فرزین با بیش از ۸۰ سن نیز مسن‌ترین خیر مدرسه ساز استان است که با ساخت ۶ طرح  آموزشی در استان و همچنین اردوگاه دانش آموزی شهرستان خوسف در عرصه مدرسه سازی همکاری داشته است.

وی گفت: بزرگترین طرح  خیرساز استان نیز ۱۲ کلاسه است و با هزینه سه و نیم میلیارد تومان از سوی خیر دکتر عباس مصلی نژاد در بیرجند ساخته شده و بیش از ۳۵۰ دانش آموز از ابتدای مهر امسال در آن مشغول به تحصیل هستند.

بیکی افزود: مدرسه ۲ کلاسه چاه پیاو عشق آباد در شهرستان طبس در فاصله ۴۷۰ کیلومتری مرکز استان نیز دورترین مدرسه خیرساز خراسان جنوبی با ۳۵ دانش آموز است که با کمک‌های مینویی و با هزینه ۶۰ میلیون تومانی ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اظهار کرد: تا پایان سال نیز ۱۲ پروژه خیر ساز دیگر در خراسان جنوبی به بهره برداری می‌ رسد.

انتهای پیام/غ

بهره برداری از ۱۲ پروژه خیر ساز تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.