امام جمعه خوی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) سرور زنان اهل بهشت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی عصرامروز در  جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به  مقام و منزلت زن در اسلام گفت: زن و مرد از نظر خلقت یکسان هستند، زن عامل آرامش روحی مرد و زن مدیر خانه است و بیشترین قسمت تربیت فرزندان بر عهده زنان است.

وی در ادمه افزود: سرور همه زنانی که به بهشت وارد می‌شوند حضرت فاطمه زهرا (س) است و دردین مقدس اسلام خداوند بیشترین ارزش را به بانوان می‌دهند.
 
حجت الاسلام شکوری درمورد دیدگاه بعضی تفکرات غربی و اروپایی درباره بانوان گفت: امروز در دنیا خیلی چیز‌ها درمورد بانوان مطرح می‌شود واز آن ها  به عنوان ابزار استفاده می شود که  ظلم بزرگی در حق آنان است.

شکوری در قسمت دیگری از سخنان خود گفت:بانوان در طول زندگی حامی آقایان هستند و آقایان نباید به خانم‌ها ظلم کنندآقایان باید به حقوق زنان توجه بیشتری داشته باشند، زیرا بیشتر مشکلات که در زندگی زن و شوهر وجود دارد توسط خانم‌ها تحمل شده و حل می‌گردد.
 
شکوری  گفت: بانوان باید در زندگی به حضرت زهرا اقتدا کنند و حجاب اسلامی را در تمام مراحل زندگی رعایت کنند و شکر نمایند که در یک کشور اسلامی و کشور امام زمان (ع) زندگی می‌کنند.
 
درپایان مراسم به قید قرعه، به ۴۵ نفر از بانوان که به نامشان فاطمه و زهرابود جوایزی اهدا شدوهمچنین به قید قرعه به ۳نفر از شرکت کنندگان کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی اهدا شد.
 
انتهای پیام/م
 

گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در خوی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.