سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: گوشت سفید تا پایان سال جاری به نرخ مصوب در این استان به صورت مستمر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: توزیع گوشت در اردبیل از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف انجام می‌شود و مقرر شده از توزیع سیار جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در جلسه تنظیم بازار استان مصوب شد تا از توزیع گوشت در ادارات جلوگیری شده و با اطلاع رسانی قبلی این توزیع از طریق فروشگاه‌های معتبر و زنجیره‌ای صورت گیرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: کار حمل گوشت گرم و منجمد به استان شروع شده و قرار است به قیمت ۲۹ هزار تومان گوشت منجمد و ۳۸ هزار تومان گوشت گرم در بین مردم توزیع شود.

صادقی علت افزایش قیمت گوشت مرغ را بالا رفتن قیمت نهاده‌ها از جمله سویا و ذرت اعلام کرد و گفت: در حمایت از مرغداری‌ها و حل مشکلات موجود، نهاده‌های مورد نیاز به قیمت دولتی در بین فعالان این صنف توزیع خواهد شد تا کمبود‌ها برطرف شود.

وی در مورد تقویت نظارت‌ها بر عرضه و تقاضا در بازار اظهار داشت: با بکارگیری بازرسان مقیم و از طریق شماره تلفن ۱۲۴ در خدمت مردم هستیم تا پاسخگوی شکایات آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح

توزیع گوشت مرغ در فروشگاه های زنجیره ای اردبیل

برچسب ها: بازار ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.