با توجه به استعفای شب گذشته محمد جواد ظریف نماینده اراک و جمعی دیگر از نمایندگان از رییس جمهور درخواست رد این استعفا را دادند.

درخواست نماینده‌ی اراک برای ماندن ظریفبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به استعفا شب گذشته محمد جواد ظریف نماینده اراک و جمعی دیگر از نمایندگان از رییس جمهور درخواست رد این استعفا را دادند.

هادی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید در خصوص استعفای محمد جواد ظریف ابراز نگرانی کرد و گفت:خبر استعفای ظریف نگران کننده است، ظریف با توجه به تسلطی که در بحث دیپلماسی دارد و با خدمات ارزنده‌ای انجام داده و نیز با اشرافی که در کار خود دارد باید حفظ شود.

مقدسی افزود:امروز جمعی از نمایندگان نامه‌ای به رییس جمهور محترم نوشتند که در آن درخواست کردند که از پذیرش استعفای ظریف خودداری شود.

وی با اظهار اینکه از رییس جمهور درخواست کرده بود به هیچ وجه با استعفا ظریف موافقت نکند، افزود: باید دغدغه‌های ظریف را برطرف ساخت تا باز هم بتوان از توانایی و تجربیات وی در زمینه دیپلماسی بهره‌مند شویم.

محمد جواد ظریف دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام، استعفای خود را از سمت وزارت امور خارجه اعلام کرد.

ظریف در صفحه اینستاگرام افزود: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در ۶۷ ماه گذشته بسیار سپاسگزارم، و از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.

انتهای پیام/ی

دغدغه‌های ظریف باید برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.