پیشنهاد افزایش حقوق یک میلیونی در حالی که در لایحه بودجه ۲۰ درصد افزایش حقوق مورد بررسی قرار گرفته است

افزایش یک میلیونی حقوق کارگرانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد رضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص حقوق کارگران در سال جدید گفت:با افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی در حال حاضر حقوق کارگران مکفی نبود و از حد متعارف پایین‌تر بوده به صورتی که این قشر توان مخارج خود را ندارند و به پیشنهاد برخی از نمایندگان مردم در مجلس حقوق کارگران باید افزایش یک میلیونی داشته باشند
منصوری افزود:افزایش حقوق یک میلیونی کارگران نیاز به بررسی در صحن علنی مجلس دارد تا نتیجه درست آن به مردم اعلام شود.
وی بیان کرد:تن‌ها راه برون رفت از وضعیت نا به سامان اقتصادی که باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای در قشر کارگران جامعه شده است استفاده تکنولوژی روز و صادرات محوری با تکیه بر تولید کالای مرغوب می‌باشد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس افزود:با ارائه منابع مشخص و درست شاهد افزایش حقوق منطقی و درست کارگران خواهیم بود. زیرا با افزایش حقوق یک میلیونی باز هم شاهد مشکلات خواهیم بود.
این در حالی است که محمدحسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور گفته بود:در سال ۹۸ همه‌ی حقوق‌ها ۲۰ درصد افزایش میابد، ولی با توجه به دریافتی افراد نرخ مالیات به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.
قابل ذکر است نرخ ارز نسبت به سال گذشته افزایش حدودا ۲.۵ برابری داشته است.

انتهای پیام/ی

انتظار برای تصویب افزایش حقوق در سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.