ترافیک در جاده های اصلی و بزرگراه های استان همدان روان و اکیپ های امداد زمستانی در جاده ها مستقر هستند.

روان بودن ترافیک در بزرگراه ها و جاده های استان همدانسرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی به تدریج مسافرت های مردم افزایش و ترافیک جاده ها بیشتر می شود.

وی خواستار رعایت سرعت مجاز و داشتن تجهیزات زمستانی برای مسافرانی که به استان همدان می آیند شد و افزود: با توجه به سرمای هوا و احتمال داشتن بارش های جوی ، داشتن زنجیر چرخ ، لباس گرم و سوخت کافی و خوراکی برای مسافران الزامی است.

سرهنگ عزیزی با اشاره به وجود بیش از ۵ هزار کیلومتر آزاد راه، بزرگراه،  راه‌های اصلی، فرعی، شهری و روستایی در استان همدان اضافه کرد: استان همدان شاه راه اتصال استان های غربی کشور به پایتخت است و در طرح زمستانی نیروهای امدادی ، خدماتی ، راهداری و پلیس راه در تمام جاده ها مستقر و خدمات دهی به مسافران می کنند.

وی از استقرار دائم نیروهای پلیس راه در سه گردنه همه کسی، اسدآباد و آوج خبر داد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن این گردنه ها در تمام طول مدت طرح زمستانی و تعطیلات نوروزی نیروهای پلیس راه مستقر هستند.

انتهای پیام/ا

روان بودن ترافیک در بزرگراه ها و جاده های استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار