رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: خواستگار سابق با همکاری دوستش با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی قصد اخاذی از یک دختر جوان را داشتند که دستگیر شدند.

خواستگاری که قصد اخاذی از یک دختر جوان را داشت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد،رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: دختر جوانی با در دست داشتن یک مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد شخصی در شبکه های اجتماعی تلگرام اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی و سلب آسایش وی کرده است.

وی در ادامه گفت: این فرد ناشناس چند قطعه از عکس های این دختر را از طریق تلگرام برای وی ارسال و منتشر نکردن این عکس ها در شبکه های اجتماعی را منوط به پرداخت وجه نقد به شماره حساب اعلامی کرده است.

سرخوش نهاد اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع ، بلافاصله ماموران با بررسی مستندات شاکی در یک اقدام اطلاعاتی متهم 28 ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم ابتدا منکر هر گونه تخلفی بود اما با دیدن مستندات لب به اعتراف گشود و از کار خود ابراز ندامت کرد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان افزود: طبق گفته متهم، خواستگار سابق این تصاویر را در اختیار او قرار داده و از دوستش خواسته است با این روش اخاذی کرده و در نهایت تصاویر شخصی این دختر را در فضای مجازی منتشر کند.

وی ابراز کرد: جوانی خواستگار این دختر بوده و شاکیه در مرحله مقدماتی خواستگاری تصاویر خود را در اختیار این جوان قرار داده است.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: اما در مرحله تحقیقات این جوان مورد تایید خانواده و دختر قرار نگرفت و به این علت خواستگار به فکر انتقام جویی با استفاده از تصاویر شخصی دختر مورد علاقه اش افتاد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان تاکید کرد: اخاذی با تهدید به آبروریزی و انتشار تصاویر شخصی در شبکه های اجتماعی از منظر قانون عمل مجرمانه محسوب شده و با مجرم برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/ ش

دستگیری خواستگاری که قصد اخاذی از یک دختر جوان را داشت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار