فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۲۱ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این استان خبر داد.

کشف ۳۲۱ راس دام قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در یکی از روستاهای شهرستان بهار اقدام به قاچاق دام می کند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اخذ مجوز قضایی و در بازرسی از محل مورد نظر ۳۲۱ راس گوسفند فاقد مجوز حمل و قاچاق کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کامرانی صالح با اشاره به این که ارزش دام های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، از کشف ۵۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق نیز خبر داد.

وی بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یکی از روستاهای تابعه شهر همدان ۲ دستگاه کامیون تانکر دار در حال تخلیه سوخت برای یک کارگاه هستند، بلافاصله ماموران پاسگاه آبشینه به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: طی بررسی مقدماتی مشخص شد این کامیون ها در حال تخلیه نفت کوره قاچاق و فاقد مجوز هستند که ۲ راننده و مالک کارگاه بازداشت و به همراه کامیون ها به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی ابراز کرد: متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و سوخت کشف شده نیز تحویل شرکت ملی نفت شد.

انتهای پیام/ ش

کشف دام قاچاق در همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.