فرماندار شهرستان دشت آزادگان از آمادگی امکانات این شهرستان برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه هماهنگی استقبال از مسافران نوروزی امروز دوشنبه، ۶ اسفند ماه در محل سالن جلسات فرمانداری دشت آزادگان به ریاست غلامعباس هزاریان، فرماندار این شهرستان برگزار شد.

غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در این نشست با اشاره به سخاوتمندی و مهمان نوازی مردم دشت آزادگان بر لزوم ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های به منظور استقبال از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد.

آمادگی دشت آزادگان برای استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور

وی بیان داشت: تجهیز ۱۴ باب مدرسه جهت اسکان مهمانان نوروزی، تامین ارزاق عمومی مورد نیا، زیباسازی شهر‌های دشت آزادگان، ساماندهی یادمان‌های شهدا، بهسازی و ترمیم راه‌های مواصلاتی و تشکیل ۱۱ کمیته در زمینه خدمات رفاهی و امداد، امنیت، راه و ترابری، بهداشت، گردشگری و برگزاری جشن شادی و سرور از جمله برنامه‌های اجرایی در این شهرستان هستند.

وی تصریح کرد: این شهرستان به لحاظ وجود اماکن زیارتی تفریحی و یادمان‌های شهدا، همه ساله به ویژه در تعطیلات نوروزی و فصل بهار قطب سفر بسیاری از هموطنان است، لذا ما باید مهمانوازان خوبی باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست پس از بحث و بررسی، شهردار سوسنگرد به عنوان دبیر اجرایی ستاد سفر‌های نوروزی معرفی شد.

آمادگی دشت آزادگان برای استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور

انتهای پیام/گ

دشت آزادگان برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده است

برچسب ها: فرماندار ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.