«استیو بنن» استراتژیست سابق کاخ‌سفید اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ سیاست آمریکا با انتقاد‌های بسیاری روبه‌رو خواهد شد.

استیو بنن: سال ۲۰۱۹ انتقادآمیزترین سال برای ترامپ خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس نیوز، استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ‌سفید پیش‌بینی کرد سال ۲۰۱۹ بدترین و انتقادآمیزترین سال در عرصه سیاست آمریکا خواهد بود.

بنن این پیش‌بینی را با توجه به انتشار قریب‌الوقوع گزارش نهایی رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ و نیز تحقیقات در حال انجام دادستان‌های منطقه‌ای در نیویورک در خصوص مسائل تجاری و کسب و کار دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور و در اختیار گرفتن کنترل مجلس نمایندگان توسط دموکرات‌ها مطرح کرد.

استراتژیست سابق کاخ‌سفید در مصاحبه با سی بی اس نیوز گفت: فکر می‌کنم سال ۲۰۱۹ انتقادآمیزترین سال در عرصه سیاست‌های آمریکا از زمان جنگ داخلی باشد. البته شرایط زمان جنگ ویتنام را نیز به این شرایط می‌افزایم. تصور می‌کنم سال ۲۰۱۹ سال ناخوشایندی را پیش رو داشته باشیم.

بنن که در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ جزء دستیاران و مشاوران ترامپ بود، افزود: رئیس جمهور آمریکا امسال با افزایش انتقادات روبه‌رو خواهد بود، هم از سوی بازرسان فدرال و هم از سوی دموکرات‌هایی که می‌خواهند مانع انتخاب مجدد او به عنوان رئیس جمهور این کشور شوند. به عقیده من ۹۰ روز تا ۴ ماه آینده دوره پرفشاری باشد. رئیس جمهور آمریکا از جهات مختلف با فشار‌های بسیار مواجه خواهد شد.

این مقام سابق کاخ سفید گفت: اکنون که دموکرات‌ها کنترل مجلس نمایندگان را در اختیار گرفته‌اند از هر موضوعی به عنوان ابزاری علیه ترامپ استفاده می‌کنند و می‌توانند گزارش نهایی مولر را به عنوان سلاحی علیه او بکار گیرند. بنن همچنین پیش‌بینی کرد ترامپ با چالش‌هایی از سوی برخی جمهوری‌خواهان روبه‌رو باشد.

بنن اعلام کرد: ترامپ به دلیل چالش‌های سیاسی در ماه‌های آینده در موقعیت بسیار سخت‌تری قرار خواهد گرفت.

در حالی که قرار است گزارش نهایی رابرت مولر در خصوص تبانی میان کمپین ترامپ و عوامل روس به زودی اعلام شود، دموکرات‌ها گفتند خود را متعهد می‌دانند تا گزارش نهایی این تحقیقات را به طور علنی منتشر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار