با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج تحقیقات درباره تبانی احتمالی کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با روس‌ها، ترامپ در توییتی خواستار پایان یافتن این تحقیقات شد.

ترامپ: به «تعقیب توهمات» پایان دهیدبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در پیام توئیتری از تحقیقات تیم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات به عنوان «تعقیب توهمات» انتقاد کرد و خواستار پایان دادن به آن شد. این در حالی است که بنا به گزارش‌ها، تحقیقات تیم مولر رو به پایان است.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: سناتور ریچارد بر، رئیس کمیته اطلاعات سنا گفت پس از مصاحبه با بیش از ۲۰۰ شاهد و بررسی بالای ۲ میلیون صفحه اسناد، «ما هیچ تبانی را میان کمپین ترامپ و روسیه پیدا نکردیم» تعقیب توهماتی که بسیار برای کشور ما بد است، باید پایان یابد!

سناتور ریچارد بر، رئیس کمیته اطلاعاتی سنا اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد این کمیته به شواهدی مبنی بر تبانی میان کمپین ترامپ و مسکو در سال ۲۰۱۶ دست نیافته است. هفته گذشته چندین رسانه خبری گزارش دادند که رابرت مولر می‌تواند گزارش مربوط به تحقیقات خود با وزارت دادگستری را تا هفته آینده ارائه کند. تحقیقات تیم بازرس ویژه بار‌ها انتقاد رئیس جمهور آمریکا را به دنبال داشته است. ترامپ در ماه نوامبر گذشته اعلام کرد که تیم حقوقی او نیز یک گزارش از یافته‌های تیم تحقیقاتی مولر تهیه خواهند کرد.

پیشتر شبکه خبری سی ان ان گزارش داد ویلیام بار، دادستان کل آمریکا قرار است به زودی تکمیل شدن تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده تبانی احتمالی ترامپ با روسیه را اعلام کند. دادستان کل آمریکا پس از تکمیل این گزارش محرمانه، خلاصه‌ای از آن را تقدیم کنگره آمریکا خواهد کرد. خبرگزاری بلومبرگ نیز چندی پیش به نقل از منابع ناشناس گزارش داده بود که کاخ سفید احتمالا در تلاش است تا با استفاده از امتیاز اجرایی خود، مانع از انتشار بخش‌هایی از گزارش نهایی رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا شود.

روزنامه نیویورک تایمز نیز اخیرا در تحلیلی اعلام کرد ترامپ از زمان آغاز ریاست جمهوری خود تاکنون به طور علنی بیش از هزار و ۱۰۰ بار تحقیقات مربوط به تبانی احتمالی کمپین انتخاباتی او با روسیه را مورد انتقاد قرار داده است.

انتهای پیام/

انتقاد دوباره ترامپ از تحقیقات رابرت مولر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
هی ترامپ : اگر نشیمن گاه تو نحس نیست چرا اینقدر می ترسی؟؟؟؟؟
1) حقیقت خورشیدی است که تا ابد پشت ابرها نمی ماند
2) طلائی که پاک است چه منتش به خاک است
دیگر اینقدر دست و پا نزن بگذار بازرسان و تیم تحقیق کارشان را بکنند.........................
آخرین اخبار