رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:شهرداری باید حقوق مردم به عنوان مصرف کنندگان خدمات را رعایت کند.

مدیریت شهری باید حقوق شهروندان مشهدی را رعایت کند/باید زمینه حضور فعال زنان در مدیریت شهری فراهم شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد صبح دوشنبه در جلسه پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با تبریک روز مهندس گفت: خواجه نصیر طوسی از افتخارات این خطه است و در مشهد خیابان و یا میدانی به نام وی نامگذاری نشده و امروز در شورا به این موضوع خواهیم پرداخت.

وی با تبریک روز ولادت حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: اهمیت جایگاه زنان در ادیان ابراهیمی مستندات ارزشمندی داشته و اسلام به زن نگاه والایی دارد و اگر گاهی به نام دین به این جایگاه توهین می‌شود از کم دانشی و بی تقوایی ناقلان است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شورای پنجم به استفاده از توان زنان تاکید ویژه داریم و از شهردار مشهد می‌خواهیم زمینه حضور فعال این قشر در مدیریت شهری فراهم شود.

حیدری با اشاره به افتخار آفرینی هنرمندان تئاتر در کشور افزود: با وجود همه محدودیت‌ها هنرمندان ما در این حوزه افتخار آفرینی خوبی داشتند و امیدواریم پروژه تئاتر شهر مشهد هرچه زودتر شکل گیرد.

وی تصریح کرد: این روز‌ها بخشی از مردم در تامین نیاز‌های ضروری خود دچار مشکل هستند و در این شرایط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان نقش مهمی می‌تواند ایفا کند و در شهر نیز مردم به نوعی مصرف کننده خدمات هستند و باید حقوق آن‌ها توسط مدیریت شهری رعایت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در روز‌های پایانی سال باید در مسائل اقتصادی و مالی خصوصا در پرداخت حقوق مراقبت لازم صورت گیرد و تعهدات شهرداری به مردم در قالب صلح نامه‌ها محقق شود.

حیدری افزود: ما در صدور مجوز‌ها و پاسخگویی مطالبات متقاضیان، دریافت منابع را بر ضوابط و مقررات ترجیح ندادیم و تلاش می‌کنیم به تعهدات خودمان عمل کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید به تعهدات خودمان عمل کنیم

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.