رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: در بهار سال ۹۸ فاز تکمیلی خط دوم قطار شهری مشهد به بهره برداری می‌رسد.

خط دوم قطار شهری مشهد در بهار ۹۸ به بهره بردای کامل خواهد رسید/افتتاح فاز تکمیلی قطار شهری مشهد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجتبی بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در نشست خبری در محل ساختمان تالار شهر مشهد گفت: براساس برنامه ریزی‌ها خط ۲ قطار شهری نیز تا پایان سال ۹۸ تکمیل خواهد شد و فاز اول خط سه نیز تا پایان شورای پنجم به بهره برداری می‌رسد و همچنین ساعت کار اتوبوس‌ها از ابتدای اسفند افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۵۴ جلسه و۴۴ بازدید میدانی از پروژه‌ها داشته‌ایم و همچنین ۶۸ لایحه در کمیسون بررسی و ۸ طرح نیز ارائه شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: در راستای کاهش و ساماندهی ترافیک در معابر مهم و پرتردد شهر تعداد زیادی طرح اصلاح هندسی از جمله اصلاح هندسی سه راه خیام، بولوار آزادی، بولوار جانباز اجرا شده و یا در حال اجرا است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

بهاروند افزود: اجرای مسیر ویژه خط سه بی آرتی که سال گذشته با مشکلاتی روبرو شده لذا با در نظر گرفتن گلایه کسبه اصلاحاتی در طرح لحاظ خواهد شد و خط سه با اصلاحاتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به به انجام طرح‌های مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها کسر کرایه براساس مسافت است که در دست بررسی قرار دارد. همچنین شرکت ترافیک الیت را مکلف کرده‌ایم که به سمت هوشمندسازی مدیریت پارک حاشیه حرکت کند.

انتهای پیام// ز.م


برنامه‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد در سال ۹۸

برچسب ها: شورای شهر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.