خطوط بی. آر. تی مشهد مصوبه شورای عالی کشور را دارد/دود توقف اجرای خطوط بی. آر. تی به چشم همه مردم می‌رودنایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خطوط بی. آر. تی مشهد به لحاظ قیمتی قابل قیاس با احداث خطوط قطار شهری نیست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حمیدرضا موحدی زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروزه توسعه خط بی. آر. تی به هر دلیل متوقف شده است که دود آن به چشم همه می‌رود، زیرا اگر برای ترافیک شهر چاره‌اندیشی نکنیم، آلودگی هوا و ترافیک برای مردم مشکلات جدی ایجاد می‌کند.

 

وی در ارتباط با توسعه خطوط بی. آر. تی در مشهد تصریح کرد: خطوط بی. آر. تی مشهد مصوبه شورای عالی ترافیک کشور را دارد و باید اجرا شود از طرفی از لحاظ قیمتی قابل قیاس با احداث خطوط قطار شهری نیست، اما می‌تواند مسافر زیادی را جابه‌جا کند.


نایب رئیس شورای اسلامی شهر  مشهد  گفت: با شرایط فعلی و افزایش نرخ ارز، هر کیلومتر قطارشهری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد و این در حالی است که کل عوارض دریافتی شهرداری در طی یک سال ۳۵۰ میلیارد تومان است و احداث یک کیلومتر بی. آر. تی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه دارد.

 

موحدی‌زاده افزود: البته خطوط بی. آر. تی ممکن است، چون عرض معابر ما استاندارد نیست، برای کسبه مشکلاتی ایجاد کند و ما نیز نمی‌خواهیم به منافع مردم عادی ضربه‌ای وارد شود.


وی تصریح کرد: امروز این طرح به هر دلیل متوقف‌شده است که دود آن به چشم همه می‌رود، زیرا اگر برای ترافیک شهر چاره‌اندیشی نکنیم، آلودگی هوا و ترافیک برای مردم مشکلات جدی ایجاد می‌کند و درمجموع معتقدیم در گسترش خطوط بی. آر. تی باید مردم را با آگاهی سازی قانع کنیم.
 
 
انتهای پیام //ن.ط 
 

در گسترش خطوط بی. آر. تی باید مردم را با آگاهی سازی قانع کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.