فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: دو عامل دستبرد به گاو صندوق یک شرکت در مشهد شدند.

دستبرد ۱۷۰ میلیون تومانی از یک شرکت در مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: گزارش سرقت به عنف با تهدید قمه و تبر از یک شرکت در مشهد، پلیس را بر آن داشت با توجه به اهمیت موضوع به‌صورت ضربتی وارد عمل شود.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد، حاکی از آن بود در اوایل بامداد روز پنجشنبه گذشته دو نفر که تبر و قمه در دست داشتند، وارد محل شده و با تهدید و توسل به زور ۱۷۰ میلیون تومان وجه نقد از داخل گاوصندوق به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران کلانتری شهید نواب صفوی که دقایقی پس از ارتکاب سرقت در محل حاضر شده بودند با همکاری کارکنان این شرکت یکی از عاملان سرقت که تبر در دست داشت را در حال فرار دستگیر کردند، اما همدست قمه به دست او با موتورسیکلت بدون پلاک خود از محل گریخت.

تقوی با بیان اینکه متهم ۴۶ ساله که بررسی سوابق او نشان می‌داد دارای سابقه کیفری است، همدست ۲۴ ساله خود را معرفی کرد؛ افزود: همدست او، کارگر قبلی شرکت بوده و با توجه به اطلاعاتی که از میزان نگهداری وجه نقد و دیگر مسائل مربوط به محل مورد نظر داشته، نقشه سرقت را طراحی کرده و مرتکب جرم شده اند.

وی تصریح کرد: تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی با ردزنی‌های گسترده پس از چند روز، متهم ۲۴ ساله پرونده را نیز با اقدامی غافلگیرانه و پس از هماهنگی با مقام قضایی، داخل منزلی مسکونی در منطقه مهرگان مشهد و زمانی که او قصد رفتن به شهرستان چناران را داشت، دستگیر کردند.

همچنین اموال سرقتی از این متهم کشف و تحویل شاکی پرونده شده است.

انتهای پیام//م. ن


دستگیری دوسارق حرفه‌ای در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.