مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:با پایان داوری آثار ارسالی به دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

اختتامیه دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،منصور محبی مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:در این دوره تعداد ١٣٠ عنوان کتاب با موضوعات گوناگون ادبی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگ و آداب و رسوم بومی محلی، تاریخ و ... توسط نویسندگان، ناشران و اهل قلم، به دبیرخانه ارسال شد.

وی بیان کرد:در این دوره آثار نویسندگان استان ایلام در همه موضوعات و آثار نویسندگان غیر ایلامی با موضوع ایلام که در سال‌های ٩٥ و ٩٦ چاپ شده بودند، به منظور بررسی و داوری پذیرفته شدند.

محبی یادآور شد:آثار رسیده به دبیرخانه برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال شد و پس از سه مرحله داوری توسط ٣٠ نفر از داوران برجسته کشوری، آثار برگزیده معرفی و در مراسم اختتامیه که با حضور مدیرعامل خانه کتاب و مسئولان استانی برگزار می‌شود، از برگزیدگان با اهدای تندیس، لوح و هدیه نقدی، تقدیر خواهد شد.

مراسم اختتامیه دومین دروه جایزه کتاب سال استان ایلام روز چهارشبنه مورخ ٠٨/١٢/٩٧ رأس ساعت ١٠ صبح و در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری اختتامیه دومین دوره جایزه کتاب سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.