دبیرکل سابق سازمان کشور‌های آمریکایی از اصرار واشنگتن در اجرای طرح کمک به ونزوئلا انتقاد کرد و آن را سیاسی خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خوزه میگل اینسولزا، دبیرکل سابق سازمان کشور‌های آمریکایی از اصرار واشنگتن در اجرای طرح کمک به ونزوئلا انتقاد کرد و آن را سیاسی خواند.

اینسولزا طرح کمک‌های انسان‌دوستانه آمریکا را عملیاتی سیاسی و نه بشردوستانه قلمداد کرد.

این سناتور حزب سوسیالیست شیلی تصریح کرد کمک‌های آمریکا اقلام مصرفی مورد نیاز تنها ۵ هزار نفر طی مدت ۱۰ روز را شامل می‌شود و اقلام دارویی نیز نیاز‌های ۱۰ هزار بیمار را ظرف مدت ۹۰ روز تأمین می‌کند.

سازمان کشور‌های آمریکایی که مقر آن در واشنگتن قرار دارد، از جمله نهاد‌های منطقه‌ای قاره آمریکاست که عمدتاً در مناقشات منطقه‌ای و بین المللی مواضعی همسو با سیاست‌های ایالات متحده آمریکا اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونزوئلا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
ننگبر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
جناب خوزه میکل اینسولزا : در هر کجای دنیا که باشد برای گرفتن زنده شکار دام پهن میکنند بعد شکار را از تور دام خارج میکنند.............هر وقت آمریکا در هر کجای دنیا خواسته ثروت و منابع طبیعی کشوری را به یغما ببرد با شعار دموکراسی و آزادی و حقوق بشر وارد شده و دام پهن کرده اما نتیجه ای که دنیای بین الملل از این شعارهای زیبای ظاهر فریب دیده اند ویرانی زیرساختهای کشور مذکور با جنگهای نیابتی توسط کمک به مخالفان دولت رسمی آن کشور و بمباران های هوائی با انواع راکت و موشک و بمبهای ممنوعه توسط هواپیماهای جنگنده بمب افکن و هواپیماهای بدون سرنشین و نسل کشی و قتل و غارت همراه بوده هر کجا هم که نتوانسته موفق شود با دزدی پول نقد و ذخائرطلای کشور مورد اشاره وارد عمل شده اند نمونه برای تحقیق و بررسی شما زیاد است به بعضی از این کشورها که با نام اهدای دموکراسی آمریکائی ویران شده اند اشاره میشود: افغانستان - پاکستان - عراق - سوریه - لبنان - فلسطین - یمن....و جدیداً هم ونزوئلا آیا کشور ونزوئلا تسلیحات بمب شیمیائی دارد؟؟ بهانه ای که عراق را با آن ویران کردند..... آیا ونزوئلا حمله تروریستی در خاک آمریکا انجام داده؟؟ بهانه ای که بوش با طرح حمله11سپتامبر افغانستان را ویران کرد....آیا سناریوی سوریه در حال تکرار است؟؟بهانه ای که با آن سوریه را ویران کردند و ذخائر نفت آن را با قاچاق غارت و ثروتهای نقد و طلاها و آثار باستانی و عتیقه جات آنها را در روز روشن در مقابل چشم جهانیان تاراج کردند..... آیا جز این است که گاوچرانان غرب وحشی چشم طمع به نفت و منابع طبیعی و ذخائر معادن این کشور دوخته و دندان تیز کرده اند؟؟ پس چرا دموکراسی و حقوق بشر و آزادی را بهانه قرار میدهند؟؟ ملتی که آگاهانه و با اختیار و در کمال آزادی با حداکثر آراء مردمی رئیس جمهور منتخب( نیکلاس مادو رو ) را انتخاب کرده اند آیا این عین دموکراسی نیست؟؟ پس گناه مردم شریف و قهرمان ونزوئلا چیست؟؟ آیا موشکهای بالستیک قاره پیما دارند؟؟ آیا زرادخانه های مملو از بمبهای هسته ای دارند؟؟و.....و......و.....و.......................................................
آخرین اخبار